سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱۹
۷۲

تشبیه سخیف روزنامه مدعی قانون از سپاه

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب: 474116
روزنامه قانون در شماره امروز خود با درج يادداشتي عجيب در صفحه سياسي خود، رزمندگان سپاه پاسداران را كه با به خطر انداختن جان خود متجاوزين آمريكايی كه وارد خاك ايران شده بودند را به زانو در آوردند با اعضای گروه تروريستی داعش مقايسه كرد!
تشبیه سخیف روزنامه مدعی قانون از سپاه
به گزارش جهان، روزنامه قانون در شماره امروز خود با درج يادداشتي عجيب در صفحه سياسي خود، رزمندگان سپاه پاسداران را كه با به خطر انداختن جان خود متجاوزين آمريكايی كه  وارد خاك ايران شده بودند را به زانو در آوردند با اعضای گروه تروريستی داعش مقايسه كرد!
 
در حالی که هنوز چندی  از رسانه ای شدن خبر غرور آمیز  دستگيری سربازان زبده آمريكايی كه بلافاصله پس از ورود به مرز دريايی جمهوری اسلامی ايران با هوشمندی سربازان  سپاه پاسداران بازداشت شدند نمی گذرد، روزنامه قانون در یادداشتی به قلم فریدون مجلسی، سپاه پاسداران را به داعشی بودن متهم کرده است!

در بخش هایی از این یادداشت آمده است: "می‌دانم تنظیم‌کنندگان آن برنامه چه فکری در سر داشته‌اند. نکته دیگر نشان دادن صحنه گریستن اسیری آمریکایی لابد برای تحقیر آمریکا بود. پرسش این است که سربازی جوان که پشت‌گرم به ابرقدرت شماره یک جهان و آن ناوشکن‌ها و غول‌های دریایی و هوایی است، با چه احساسی و در چه شرایطی به گریه افتاده است؟ ظواهر نشان می‌دهد که در شرایط عمومی، اقدامی با قصد به گریه انداختن آنان انجام نشده است. پس چرا نوع برخورد و به زانو نشاندن  آنان با دست‌های نهاده بر پشت سر که در نمایش ناهنجار قم نقش اسیر زن را هم به بازیگری زن‌نما و بزک‌کرده داده بودند، برای آن جوان می‌توانست یادآور شباهت صحنه با صحنه‌های اسیران آمریکایی و اروپایی با لباس نارنجی و دست‌نهاده بر پشت گردن در صحنه اعدام داعش باشد که لحظاتی بعد گردنشان بریده می‌شد یا تیر خلاص دریافت می‌کردند؟

متأسفانه آن فیلم تحقیرآمیز بیشتر حکایت از چنین احساسی در آن سرباز داشت که با توجه به تبلیغات ایران‌هراسانه پیشین و نمایش‌های (داعشی )خود را در آستانه فنا می‌بیند و نومیدانه به یاد خانه و خانواده و همسر و فرزند و شهر و دیار می‌افتد و طبیعتا به خاطر سرنوشت شوم و محتوم خود می‌گرید."

نويسنده يادداشت روزنامه قانون در حالي گريه اين سربازان به ظاهر آهنی كشور آمريكا را ناشی از رفتار نامناسب و داعش وار پاسداران سپاه مي داند كه بدبينانه ترين نگاه ها نيز اين تعبير را نميپذيرد و واقعا مشخص نیست،  چگونه اتفاقي كه باعث احساس غرور بسياری از ايرانيان به علت اين توانمندی نظامی و سيطره بر مرزهای جمهوری اسلامی است، به این شکل توسط کسی که خود را پژوهشگر می نامند، تفسیر شده است.

لازم به ذكر است، اين اتفاق آن قدر حائز اهميت بود كه مقام معظم رهبری علاوه بر تشكر ازسپاه پاسداران به صورت حضوری به تجليل از اين جان بركفان پرداختند.

منبع: فردا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط به خاطر یک مشت دلار
فقط
اینا اگه پدرشونو دربیاری اخم ب ابرو نمبارن ولی کافیه ب ارباب بی احترامی کنی میمیرن
این روزنامه، قیاس به نفس کرده!
مرگ بر امریکا ودوستارانش که عزت وشرف ملی اسلامی و وطن پرستی را به شیطان بزرگ تعویض میکنند
با متجاوز به حریم هر کشوری باید برخورد شود اگر برخورد نشود باید قدمهای متجاوزین را در شهرهای آن کشور مقابله کرد
حسنک راستگو
کاش غیرت رو از خروس به ارث میبردید ای مرغ صفتان عالم...شما همونهایی هستید که برای آمریکا دم تکون میدید...
محمودs
مرگ برمنافقین روسیاه

ازمرعوبان کدخدا جز این انتظاری نیست
و ضمنا رهبر عزیز فرمود با اون حالت دست به پشت گردن هم تاکید کردند خدا لعنت کنه منافقین داخلی رو که از آمریکا هم بدترند چون خودشون رو نشون نمیدن عاقبت زمین دست صالحان است
fateme
چجوری دیگه باید خودشون رو نشون بدن؟!از این واضح تر؟!
وطن دوست
افراد ی مانند این نویسنده جز پولی که در ازائ
فروش شرافتشان می گیرند به چیزی فکر نمی کنند
آن تجاوز های وحشیانه به زنان توسط سربازان آمریکایی در عراق و افغانستان و در گذشته در ویتنام را کسی فراموش نمی کند جز مزدوران خود فروخته
که قانون نامشان و بی قانونی رسمشان است
عبدالله آزاد
فقط مي شود گفت اينها قلم به مزد و كج فهمند !!!!
شاید باید رزمندگان عزیز سپاه نیروهای امریکایی رو به حال خودشون رها می کردن تا یک برادر دیوید و خواهرزاده جیمز تحویل نویسنده روزنامه بی قانون می دادند.
بنده خدا
غرور زمانی ایجاد شد که اونها رو دستگیر کردن زمانی هم که با قبول اشتباهشون آزاد شدن غرورمون افزایش یافت اما این همه مانور دادن نمایش گریستن یک اسیر و اون نمایش مسخره تو رهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده حقارت برنامه ریز و انجام دهنده بود
محمد
به گفته فرمانده نیروی دریایی بیش از این فیلمهایی دارند که خشم امریکایی رو بیشتر میکنه ولی در مقابل این همه زور گویی، رجز خوانی و قلدر منشی و تحدید چاره ای جز این تصاویر هست که نشان از تو خالی بودن این حجمه ها دارد.
نکنه شما دلت میخواد هر روز بیان رجز بخونن و کسی هیچی نگه!!!!
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
تشبیه کردن سپاه پاسداران با داعش بجز از یک نفوذی بر نمی اید اینها عمله دشمنند
amir
ايشان غلط اضافي كردند شمابدل نگيريد
وقتی بصیرت نباشد همین می شود و تو پای علم دشمنات سینه می زنی و به جای ان که از دزد بپرسی روی دیوار خانه ات چه می کند نردبانش را محکم می کنی که مبادا آسیبی ببیند.
انصافا مطلب خوب و به جايي بود .
داعش
سپاه
اعدام
خدا اینا چشونه
با کیایید
فربود
مقایسه ای نبود. یادداشت خوب و بجایی بوده. حرکت راهپیمایان قم ناجور بود.
یک کلمه هم از مادر زن داعش
یکباره می گفتی قربون کف پای متجاوزتون برم !!! بچه های کدخدای عزیز !!!
از اینکه حرکت راهپیمایان قم اشک تو را در آورده بسیار خوشحالم
Iran, Islamic Republic of
این روزنامه نگار ... فراموش کرده که آمریکائیها نیمه شب به خانه مسلمانان عراقی یورش میبردند و مردان را ضرب و شتم میکرده و یا میبردند درحالیکه زنان و فرزندانشان از ترس گریه میکردند
محمد
کاش فقط همین بود برادر وقتی یه امریکایی مستندی می سازد و در آن سه نیروی امریکایی به خانه یه مسلمان عراقی حجوم میبرند و مردان و زنان رو میکشند بجز یه دختر 14 ساله و بعد از تجاور وحشیانه دو نفر از آنان به دختر، او را هم میکشند.
اصلاح طلبان فتنه گر را ول کنید امریکا را امامزاده درست می کنند و از صبح تا شام برایش زانو می زنند این ترسوها از خدا نمی ترسند ولی از امریکای جنایتکار می ترسند. ولشان کنید. چوب خدا صدا نداره اگه بخوره دوا نداره
United States
این شمایید که از آمریکا میترسید
اگه نمیترسید یه دونه از همون آمریکاییها که تا دندون مسلح اومدن تو خاک ما رو می کشتید.
چرا این کارو نکردید؟؟
به جاش سفره جلوشون پهن کردید!!!!
بنده خداها تمام عمرشون در پابوسی آمریکا گذشته ایکاش هرچه زودتر گرین کارتشون آماده بشه!
احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا چه کنیم از دست این اصلاحات خود فروخته
حق دارند اینچنین یادداشتی بنویسند به رویای آمریکایی و سربازان کدخدایشان توهین شده
حمید
بدجوری ناراحتی داش .درک میکنم خدا به شما و کدخدا صبر
بده. ولی وقتی مقاله میبافی زندان ابوغریب و گوانتانامو و زندانها مخفی آمریکا یادت نره.
United States
شما هم زندان اوین و کهریزک یادت نره.
به نظر این به اصلاح پژوهشگر، لابد لازم بود سربازان ما جلوی اونا زانو میزدند و گریه می کردند تا خاطر نازک آمریکایی دوستان، ترک برندارد؟؟؟!!

اینها دایه مهربانتر از مادر برای دشمنان خونخوارشان شده اند.
همان سربازانی که گریه می کنند، اشک هزاران انسان بی گناه را در سرتاسر دنیا درآورده اند. آمریکایی ها که کشته نشدند و با رافت هم آزاد شدندف ولی آیا این نویسنده کم غیرت روزنامه اصلاح طلب، صحنه های اجساد و عروسکان کودکان ایرانی را بر آبهای خلیج فارس ندید؟ آیا صحنه کودکان و زنان افغانی، یمنی، لبنانی و سوری و عراقی، لحظه ای خاطرش را نرنجاند؟؟

امان از بی غیرتی و دشمن پرستی و وطن فروشی...
رحیمی
اقای روزنامه بی قانون چگونه است که وقتی هواپیمای مسافربری ما با زن و کودک در هوا مورد اصابت بمب قرار گرفت و صدها خانواده داغدارشدند و و همه مردم ایران گریست شما داغتر از آش نشدی
حالا گریه ادم ئکشان کافر شما را متاثر کرده . خجالت بکشید و نترسید ما سربازان سید علی همیشه بیداریم
United States
شكسته باد قلم هاي مسموم و مزدوري كه جلوه هاي شجاعت ديني را با گروه هاي ساختگي داعش مقايسه مي كند و با جسارت احمقانه آن را در نشريه يك مملكت اسلامي نشر ميدهد !
Iran, Islamic Republic of
برخی کر وکورند وبرخی خائن
چنین افرادی را فقط می شود گفت:
اولئک کالانعام بل هم اضل.
منتظر
آخه اين خبر فقط براي بعضيها غرورآميز بود. شايد يه عده هم طور ديگه فكر كننمثلا نمايش مسخره!!! زت زياد
مثلا برای تو که عزتت را با زیر پا له شدن توسط آمریکائیها می بینی فرق داشت
Iran, Islamic Republic of
مقام رهبری توقف قایق آنها و دستگیری و سپس آزاد کردن آنها را تائید کرد نه پخش کردن گریه آنها و تبایغات داعش گونه و به اصطلاح تحقیرگونه آنها. اگر شعور دارید مطاب را قاطی نکنید.
گذاشتن گریه اونها شده برای شما خیلی ناراحت کنننده است ؟ کاش وقتی مسئول تیم هسته ای آمریکا هم همه ایرانی ها را تندرو میخواند هم بهتون بر میخورد !
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه دوست داشتی یه قربونی هم پیش پاشون زمین میزدیم،
تهرانی
خود افساد طلب ها سال 88 اولین کاری که می کردند در خیابان بعد از دستگیری فرد را مادر زاد لخت می کردند بعد ا کتک کاری می کردند درسی بود که از امریکا آموخته بودندخودشان داعش هستند جیره خوار های امریکا
منصوری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی از روزنامه های به اصطلاح اصلاح طلب که مصداق بارز استحاله طلب قلمداد می شوند انگار اجیر شده اند طرفداری از نظام سلطه را نمایندگی کنند. اولا داعش دست ساخت نظام سلطه به سرکردگی کدخدا ی آقایان است. وخوشنت را از ارباب خود آموخته است .سرویس های امنیتی همانند سازمان سیا چنین آموزش های ضد بشری رامدیریت می کنند. پس لقب داعشی برازنده سپاه پاسداران اسلام نیست بلکه به کدخدا بیشتر قابل انتساب است.ثانیا نویسنده هتاک به سپاه اسلام اگر یک جو حتی یک ارزن غیرت داشته باشد از امام امت شرم میکند که این عزیزان را مورد تفقد قرار داد .منتها مشکل اینجاست برنامه ارعاب پذیری وتسلیم ؛ماموریت این نوع روزی نامه ست و کار از غیرت وحمیت ملی و.... گذشته است .بهر حال بدنبال طرفداران استحاله پذیر وتجاوز طلب از سوی ارباب که ناو داردوچه و چه .... چاره ای جز بی انصافی در تشبیه مدافع ملی خودی به یه مشت جانور دوپا داعشی به قصد قداست زدایی از دفاع در مقابل قلدر جهانی ندارد .بنابراین این جماعت اگر قدرت نمایی سربازان اسلام در مقابل تجاوز به میهن را تمجید کنند جا ی تردید دارد زیرا با ماموریت ذاتی آنها منافات خواهد داشت.
نسل سوم
United Kingdom
فقط ابراز تاسف برای این روزنامه
چقدر وادادگی !!
از وادادگی گذشته اینها قلم به مزد هستند
چشم وزیر ارشاد دولت بی تدبیر و خواب روشن !
دلم کباب شد چه مرثیه ای نوشته بود برای سربازان کدخدا
اگر نمی نوشتند که نمیتونستند ارادت خود را به اربابشون نشون
روزنامه های اصلاحات وقتی حرکت امام حسین (ع) در روز عاشورا را خشونت به ارث برده از جدش می دانند باید هم به فرزندان خمینی بتازند که دل فرزندان ابوسفیان را بدرد آورده و اشک سربازان ابن زیاد را در آورده !
باید یک دمی برای صاحبشان تکان دهند که نشان دهند قلم بدستان وظیفه شناسی هستند
از کجا معلوم گریه آنها از رفتار زیبا و خداپسندانه رزمندگان سپاه نبوده است؟؟؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
آزادی برای بعضی از نویسندگان که ظرفیت لازم را ندارند، و دچار نوعی افسار گسیختگی می شوند سم مهلکی است که به اجتماع هم آسیب می رساند، دفاع از حریم ارزش ها و خون شهداء اقتضا دارد که با این نوع سوء استفاده ها برخورد شایسته بشود
اینها نوکران بی جیره و مواجب شیطان بزرگند
محمد
باز هم مدعیان دروغین اصلاحات قلم زدند.....
آمریکایی ها هم نمیتونستند به خوبی این یارو ،صحنه گریه سربازشون رو ماس مالی کنند!
United States
عوامل نشر این چرندنامه شایسته پیگرد قانونی و مجازات هستند
رضايي ع ر
نه پس بخاطر روضه ايي بوده كه مداحان براش خوندند داشته گريه ميكرده!!!!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
هرجا که رهبری تعریف کنند اینها شروع به تخریبش می کنند.
وقتی حقوقشون رو از اونا میگیرن باید برای اونا بنویسن دیگه
United States
شما ها حقوقتون رو از کی میگیرید؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی تر از آمریکایی ها! سربازان بی جیره و مواجب کدخدا. آنهایی که بیشتر از خود شیطان بزرگ از این اتفاق ناراحت شده اند! اما چرا؟
نوکر مجبوره اینجوری بنویسه میفهمی مجوبوره مجبور مجبور!!!!!!!
رحیمی
دم خروس بالاخره پیدا شد. نفوذی های دشمن در مطبوعات کم کم شناسایی می شوند. کافی است نگاهی به مطبوعات بیاندازید و ببینید چگونه سرافرازی های ایران را ذلت و ذلت دشمنان را عزت می بینند. حالم از خائنین به هم میخوره
مهدی
سلام
معلومه که نویسنده برای پناهنده شدن به بهانه ای نیاز داشته و می تونه از این نوشته، به عنوان مجوز پناهندگی استفاده کنه.
عبدالله خدابنده
السلام. این یادداشت روزنامه قانون عجیب نیست سخیف است وقیح است .زشت است . کریه است . دشمن شاد کن است . مایه ی خجالت است. از انجاییکه هر که توان اداره ی روزنامه دارد از طرف اپوزیسیون انقلاب اسلامی ایران مامور به روزنامه داری شده است چنین یادداشتهایی عجیب نیست. زشت است قبیح است.... والسلام.
علی
واقعا کسی نیست با این روزنامه برخورد کند . این اولین بارش نیست .
حیدر
این نویسنده ناراحت تحقیر نیروی متجاوز امریکایی به کشور ماست ای کاش این نویسنده کمی هم برای صدها هزار شهید و جانبازی در حفظ مرزهای کشورمان که با تسلیحات و حمایت امریکا از دست داده ایم می بود
عده ای برای حمایت از سیاستهای دولت فعلی ابروی خود و دولت در بازار دشمن به حراج نهاده اند
یزدی
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآمریکا و طرفدارانشان
عال
روزنامه قانون عين حقيقت را بيان كرده
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مزد دم تکان دادنتان را گرفته باشید
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این روزنامه هنوز تفاوت برخورد داعش با انسانهای عادی و بی گناه را با اقدام سپاه در برابر سربازان و مزدوران ظالمترین کشور و قدرت دنیا نمیداند
آخه با چه امیدی اقدام به روزنامه نگاری میکند؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
انقدر تحلیلش درسته همتون افتادین به فحش دادن... جواب بدین اگه راس میگین
Iran, Islamic Republic of
چه آبى از لب و لوچه بعضى ها راه افتاده ! خيال كرديد شق القمر كردن ؟! راست ميگن در اين دوره هم از اين رفتارهاى غرور آفرين داشته باشند !