چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱

سایت "فرهنگیان ایران" افتتاح شد

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 473326
پایگاه خبری فرهنگیان ایران دارای بخش‌های گوناگون همچون اخبار فرهنگیان و دانش آموزان ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، چندرسانه ای و قسمت جدید و نو آورانه ای به نام مطالبات مردمی می باشد که تولید و انتشار اخبار داخلی و خارجی به ویژه اخبار فرهنگیان ایران را در دستور کار دارد.
به گزارش جهان، احمد کارآمد مدیر مسئول پایگاه خبری فرهنگیان ایران  ضمن اعلام افتتاح این سایت خبری ، گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب مردم ایران ، پایگاه خبری فرهنگیان ایران از صبح چهارشنبه ۲۱ بهمن ۹۴ با هدف اطلاع رسانی ویژه در زمینه موضوعات مربوط به فرهنگیان افتتاح شد.
 
وی ادامه داد: این پایگاه که به همت تعدادی از معلمان دغدغه مند شروع به کار کرده است ، بر روی نشانی farhangianeiran.ir  قابل دسترسی است و و قصد دارد ان شا الله در مدت کوتاهی با کمک خود فرهنگیان عزیز در همه سطوح به یکی از پر مخاطب ترین سایت های خبری ایران تبدیل شود و ان شا الله در فاز دوم با راه اندازی قسمت بین الملل و سه زبانه شدن پایگاه ، بین فرهنگیان کشور های مختلف با فرهنگیان کشور اسلامی مان ارتباط تنگاتنگی برقرار کند.
 
کارآمد درباره ماهیت و ویژگی های سایت فرهنگیان ایران افزود :  پایگاه خبری فرهنگیان ایران دارای بخش‌های گوناگون همچون اخبار فرهنگیان و دانش آموزان ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، چندرسانه ای و قسمت جدید و نو آورانه ای به نام مطالبات مردمی می باشد که تولید و انتشار اخبار داخلی و خارجی به ویژه اخبار فرهنگیان ایران را در دستور کار دارد. لازم به ذکر است مطالبات مردمی ، محلی است برای مطرح کردن مطالبات مختلف فرهنگیان توسط خود فرهنگیان عزیز و همچنین  شفاف سازی اتفاقات تلخ و شیرین فضای آموزشی کشور در سطح رسانه و فضای مجازی است. علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر به اینجا (+)مراجعه نمائید.
 
وی در پایان افزود : هم اکنون که بر همه ثابت شده آموزش و پرورش مهمترین مقوله سیاسی اجتماعی کشور است و به نوعی سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب برای این وزارت خانه و فرهنگیان و دانش آموزان آن متضمن آینده درخشان جمهوری اسلامی است، بر آن شده ایم تا سایتی فراهم آوریم که برای اولین بار فرای از دیدگاه های سیاسی و حزب و جناح های مختلف به بررسی نقاط ضعف و قوت مجموعه نظام آموزش و پرورش کشور بپردازیم. تا با عمل به رسالت اطلاع رسانی خود از طریق خبر و تحلیل به پیشرفت و توسعه سیستم آموزشی کشور در حد بضاعت خود عمل نماییم.تا باشد که مورد توجه و رضایت حضرت حق و حجت او حضرت حجة ابن الحسن العسکری (عج) قرار گیرد ان شا الله .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد فرهنگی باز نشسته 93 اهواز
شما حق ما را بدهند ی این میزها به کسی وفا نمی کدازخدا بترسید پاداش پا یان خدمت 93 را بدهید