يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۱۲

تذکر ناجا به بدحجابان فرهنگ‌دوست+عکس

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 471896
گشت امنیت اخلاقی پلیس با حضور در جشنواره فیلم فجر مودبانه، محترمانه و در کمال اقتدار با برخی از اهالی بدحجاب هنردوست و فرهنگی جامعه برخورد کرد؛ آن هم برخوردی از نوع یک تذکر ساده.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حضور گشت امنیت اخلاقی در دومین روز جشنواره فیلم فجر –دیروز- خبری بود که به سرعت دست به دست شد.
 
برخوردی مودبانه و محترمانه در کمال اقتدار، رفتاری بود که ماموران پلیس از خود به نمایش گذاشتند؛ همان رفتاری که فرمانده ناجا در سخنان قبلی خود بر آن تاکید داشت.
 
حضور گشت امنیت اخلاقی در حوالی جشنواره فیلم فجر و در ایام‌الله جشن باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاید خبر قشنگی نباشد اما باید پرسید که چرا و چگونه به اینجا رسید.
 
... اگر همه چیز خوب بود و بر وفق مراد، حتما نیازی به حضور گشت ارشاد آن هم در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب و در جشنواره‌ای به نام و یاد «فجر» نبود؛ اما متاسفانه حضور و مانور بد حجابان و بد پوششان، ناجا را بر آن داشت تا به منظور صیانت و پاسداری از اهداف و آرمانهای انقلاب پا به میدان بگذارد.
 
حضور مردان و زنان پلیس با رفتار اسلامی و تذکرهایی برادرانه و خواهرانه از جمله ویژگی‌های بارز این دوره است؛ پلیس در این دوره دستگیری ندارد، فقط به تذکر بسنده می‌کند چرا که «اهالی هنردوست و فرهنگی جامعه» یک «تذکر» را می‌فهمند و نیازی به دیگر اعمال باقی نمی‌گذارند.
 
ای کاش برخی اهالی فرهنگ دوست، قدری بیشتر به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب‌مان پایبند می‌ماندند.
 
 


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بد حجاب فرهنگ دوست!!!!
مصطفی
فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی
مرده شور ببرد فرهنگی را که دوستدارانش اینها (بدحجابها)هستند
از ترس دولت تدبیر؟
یه مرد اگه غیرت داشته باشه زنشو با مانتو جلوباز نمیاره بیرون
p
این که کار مردم است نه کار نیروی انتظامی!
گشت ارشاد یک موضوع شکست خورده است، اوضاع هر روز بدتر می شود.
ببینید فرهنگ کشور ما توسط چه افرادی و با چه نوع افکاری ساخته می شود ؟ . تئاتر ، موسیقی ، رمان وشاید از همه بدتر عرصه فیلم و فیلنامه نویسی به دلیل نبود فرهنگ و بینش ارزش مدارانه ایرانی - اسلامی ، موجب تزریق تولیدات کم خاصیت و حتی بی خاصیت و زیان بار به محیط خانواده ها و جوانان شده است ، حتی سیمای ما نیز از این مقوله بشدت در رنج است . در مقابل جبهه فرهنگی غرب با تمام قوا و برنامه ریزی ، شبانه روز بر روی فرهنگ و ارزش های ما کار منظم می کند ، و شاید بیشتر این خانم ها و بعضا آقایان محصول تلاش جبهه فرهنگی غرب باشند ، هرچند خود باور نداشته باشند .
رضا
اعلام حمایت کامل داریم از اقدام خداپسندانه نیروی انتظامی. خدا قوت
مقداد
Iran, Islamic Republic of
مگر بدحجاب دوسندار فرهنگ هم می شود؟
United States
نه.
از دیوار سفارت بالا رفتن فرهنگی هست.
چقدر این مانوران گشت اخلاقی ناجا مظلومند،
از دوست و دشمن نیش می خورند و باز هم با اخلاص، بدون توجه به ملامت ملامتگران، ماموریت خود را تعقیب می کنند،