شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۳
جهاد گران آسمانی

برگزاری اولین یادواره ایثارگران عرصه جهادی

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 471684
اولین یادواره ایثارگران حرکت های جهادی برگزار می گردد مراسم نخستین یادواره پاسداشت ایثارگران حرکت های جهادی انقلاب اسلامی باعنوان جهادگران آسماني در تهران برگزار می شود.
برگزاری اولین یادواره ایثارگران عرصه جهادی
به گزارش جهان، این مراسم توسط ستاد مردمی پاسداشت ایثارگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با مشاركت گروه هاي جهادي و سازمان بسیج دانشجویی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روز پنج شنبه 15 بهمن ماه 1394 از ساعت 15 الی 17 همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در خیابان طالقانی – مجتمع دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) – سالن بصیرت برگزار خواهد شد. گفتني است هرساله تعداد زيادي از جهادگران در قالب سفر به مناطق روستايي و محروم فعاليت هاي متنوعي در عرصه هاي عمراني ، فرهنگي، اقتصادي، آموزشي، بهداشتي و ... انجام مي دهند كه متاسفانه تعدادي از اين عزيزان در حين انجام فعاليت هاي جهادي در اين مناطق دچار سانحه گرديده اند كه در این مراسم از خانواده های محترم ایثارگران حرکت های جهادی انقلاب اسلامی قدردانی به عمل خواهد آمد.
 
همچنین در این مراسم حاج حسین یکتا به ایراد سخنرانی و آقای صابر خراسانی به شعر خوانی می پردازند.
 
ستاد مردمي پاسداشت ايثارگران حركت هاي جهادي با هدف ترويج فرهنگ ايثار و جهاد و الگوسازي سبك زندگي جهادي درجامعه؛ مجموعه اي است مردمي، خودجوش و جريان ساز كه متشكل از نخبگان و فعالان گروه هاي جهادي مي باشد و با  استفاده از همه ظرفيتها در راستاي تكريم، گفتمان سازي و جريان سازي جهت پاسداشت ايثارگران جهادي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي اقدام مي نمايد. اين ستاد در 2 سال اخير توانسته است ضمن سركشي و ديدار با خانواده هاي ايثارگران جهادي در سراسر كشور، نسبت به توليد محتوا و محصولات فرهنگي از قبيل مستند، بسته هاي فرهنگي، ويژه نامه و... با موضوع ايثارگران جهادي بپردازد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *