پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۷
۱۲

عراق به المپیک رفت، ما "نود" تماشا کردیم!

يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 471020
این جو رسانه‌ای بدترین مانع برای رشد فوتبال است که نود به پشتیبانی کامل صدا و سیما به مدت ۱۶ سال تمام ادامه‌ش داده و کارشناسان بعد از هر شکست "در نود" جمع می‌شوند تا درباره ناکامی‌ها علت پیدا کنند!
عراق به المپیک رفت، ما "نود" تماشا کردیم!
به گزارش جهان، مجتبی دانشطلب فعال رسانه ای در آخرین پست خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نوشت:" ما به اندازه عراق فوتبال بلد نیستیم؟ یا پول و امکانات نداریم؟ یا به اندازه آنها حاشیه و جنجال نساختیم؟ عراق به شدت درگیر فساد و نیازمند اصلاحات است اما زمانی که عراق به المپیک رفت ما مشغول درگیری بر سر فساد در فوتبال بودیم!‌ کجا فساد نیست که فوتبالمان پاک باشد؟! فوتبال فاسد قدرتمند مثل ایتالیا بهتر از فوتبال ژورنالیستی و جنجالی مثل ایران است که نود همه کاره‌‌اش شده و الگو و افقش هم انگلیس که رسانه‌های زرد و سطحی نمی‌گذارند به قدری که لیاقتش را دارد برسد.

این جو رسانه‌ای بدترین مانع برای رشد فوتبال است که نود به پشتیبانی کامل صدا و سیما به مدت ۱۶ سال تمام ادامه‌ش داده و کارشناسان بعد از هر شکست "در نود" جمع می‌شوند تا درباره ناکامی‌ها علت پیدا کنند! در فوتبال ایران یک نفر به تنهایی جریان سازی و جنجال سازی می‌کند، مربی‌ها و بازیکن‌ها طبق نسبت‌شان با او محبوب یا منفور می‌شوند، می‌تواند هر سیاست یا تصمیمی را به میل خودش تخریب کند، و خیلی از اهالی فوتبال چون دیده شدن برایشان اهمیت دارد قدرت مخالفت با منبع جنجال را ندارند و سعی می‌کنند خودشان را با او تنظیم کنند.

اگر برنامه ‏نود را حتی به مدت دو سه سال تعطیل کنند و صدا و سیما جلوی هر نوع گزارش‌ و برنامه جنجالی را بگیرد و با روزنامه‌های ورزشی هم سختگیری و ‌برخورد کنند به احتمال فراوان نشانه‌های پیشرفت هم به تدریج در فوتبال ایران دیده ‌خواهد شد. ‏اصلاح فوتبال هم مثل تعمیر کشتی در حال حرکت است، اما آنهایی که با ایده آل‌گرایی درش جنجال دائمی و درگیری و دعوا درست می‌کنند در واقع دنبال خودنمایی و کاسب‌کاری خودشان هستند‌، نه واقعا به دنبال پیشرفت فوتبال."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا روز حساب فردوسی پور رسیده
باید به پرونده های این شخص در به حاشیه راندن فوتبال کشور به خوبی رسیدگی شود
موافقم. یک مجری تهیه کننده چرا باید نان خود و صدا و سیما را با جنجال، تمسخر، جا به جا کردن حق و باطل، تبلیغات، دو به هم زنی، و مسابقه پیامکی تأمین کند؟!
رضا
فرار مغزها!!!
فوتبال دوسرش باطله ...
آفرین بخش برنامه نودشو کاملا موافقم
احسنت تحلیل منطقی ودرستی بود
چون هنوز اوضاع مملکت خرابه، بروید تعطیلش کنید.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
مبارك است آقاي رييس فدراسيون بخند بازم بخند هه هه هه آره به ريش ملت بخند هه هه هه
United States
کاملا تحلیل درستی است. مدتهاست 90 را بخاطر سیاسی کاریهایش نگاه نمیکنم.
United States
تا حد زیادی موافق این نگاه به نود هستم.ولی نباید تعطیل شود.باید ترمیم شود.بایدفردوسی پور صرفا مجری شود و تهیه کننده و یک گروه کارشناسی مفاد برنامه را تایید کنند.جمله درستی نوشتید که همه چیز از منفور و محبوب بودن مربیان و بازیکنان به خواست فردوسی پور شده....ما ایرانیها بی ظرفیت هستیم
جو رسانه ای و جریان سازی و جنجال سازی با پشتیبانی کامل صدا و سیما.
مربی‌ها و بازیکن‌ها طبق نسبت‌شان با او محبوب یا منفور می‌شوند، می‌تواند هر سیاست یا تصمیمی را به میل خودش تخریب کند، و خیلی از اهالی فوتبال چون دیده شدن برایشان اهمیت دارد قدرت مخالفت با منبع جنجال را ندارند و سعی می‌کنند خودشان را با او تنظیم کنند.
عالی بود.
برنامه نود دکان دلالی. دلالی بدون پورسانت هم نداریم!
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد رییس جمهور بود الان همه چیز رو می نداختن گردن ایشون. راستی کجان اونایی که شعار می دادن با قدم روحانی رفتیم جام جهانی؟