جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۱

افزایش اعضای هیئت علمی دانشگاهها

پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب: 470613
معاون بنیاد ملی نخبگان کشور از افزایش 15 برابری اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌های کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامعلی منتظر عصر امروز در گردهمایی نخبگان صنعت نفت در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و عمده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این منطقه هستیم.
 
وی افزود: حمایت از نخبگان و پدیدآورندگان آثار علمی و پژوهشی مرتبط با صنعت امر مهم و پسندیده‌ای است و امیدواریم منطقه ویژه پارس و صنعت نفت در این مسیر به توفیقات لازم برسند.
 
معاون بنیاد ملی نخبگان کشور با اشاره به گردهمایی نخبگان صنعت نفت در عسلویه خاطر نشان کرد: در دولت و بنیاد ملی نخبگان برای تضمیم آینده ایران اسلامی تمام توان خود را به‌کار گرفته و با برنامه ریزی فضا را برای رشد پیش قراولان توسعه و سازندگان ایران اسلامی مهیا کرده‌ایم.
 
منتظر با اشاره به نقش رشد علم در کشور گفت: در ابتدای انقلاب در کشور 175 هزار دانشجو و 5 هزار هیئت علمی داشتیم و در حال حاضر این اعداد به تعداد 5 میلیون نفر دانشجو و 75 هزار نفر هیئت علمی افزایش یافته است که با مقایسه در این میزان دانشجویان و اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های کشور می‌توان به رشد علم در این سال‌ها پی برد.
 
معاون بنیاد ملی نخبگان کشور ابراز داشت: اجرای پروژه‌های پژوهشی در صنعت باید گسترش یابد و بنیاد ملی نخبگان از این مهم استقبال می‌کند و امیدواریم شاهد گسترش فرهنگ پژوهش و تحقیق در سطح کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشجو کم می شود هیات علمی زیاد مگه میشه مگه داریم