دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
کمال خرازی:

مقاومت؛ عامل پذیرش حقوق هسته ای شد

پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۸
کد مطلب: 470507
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره موفقیت های هسته ای کشور گفت: مقاومت مردم در سال‌های گذشته با وجود دشواری‌های بزرگی از جمله تحریم ها، باعث پذیرش حقوق ملت ازجانب دشمنان شد.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، نشست بررسی فرایند مذاکرات هسته‌ای، با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، در محل این شورا برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست، خرازی دستاوردهای هسته ای کشور را بسیار بزرگ ذکر کرد و گفت: برای رسیدن به این دستاوردها، کشور هزینه های سنگینی را از جمله تقدیم شهدای هسته ای پرداخت کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند در زمینه فناوری صلح‌آمیز هسته ای شناخته می شود، افزود: مقاومت مردم در سال‌های گذشته با وجود دشواری‌های بزرگی از جمله تحریم ها، باعث پذیرش حقوق ملت ازجانب دشمنان شد.
 
خرازی گفت: دشمنان به دانش و توانایی فرزندان این کشور پی بردند و دریافتند نباید به کشوری که صاحب این دانش است فشار آورد.
 
وی علت پیشقدم شدن غربی‌ها را برای مذاکره با ایران در زمینه هسته ای، مقاومت دلیرانه ملت ایران در ایستادگی بر دستاوردهای جوانان ایرانی و حفاظت از آن دانست و مذاکرات هسته ای را بسیار دشوار توصیف کرد.
 
خرازی بیان اینکه مذاکرات داد و ستد است و باید چیزهایی داد و چیزهایی گرفت، به نقش صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در روند این مذاکرات به‌ویژه در بخش فنی اشاره کرد و گفت: نقش برجسته رئیس سازمان انرژی اتمی به‌ویژه در بخش فنی موجب شد به نتایجی برسیم که از نظر فنی طرف مذاکره‌کننده برای ما مشکل ایجاد نکند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *