شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

جریمه 2 برابری قطع درختان کاخ سعدآباد

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 470395
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به موضوع قطع درختان کاخ موزه سعدآباد گفت: جریمه دو برابری برای عاملان قطع این درختان در نظر گرفته شده است.
به گزارش جهان، مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قطع تعدادی از درختان کاخ موزه سعدآباد، اظهار داشت: جریمه دو برابری برای عاملان قطع این درختان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در مورد قطع درختان کاخ موزه سعدآباد بررسی هایی انجام شده است، افزود: طبق گفته مسئولان این موزه از عاملان قطع این درختان شکایت شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ابلاغیه مبنی بر اصلاح ماده 4 قانون، به منطقه فرستاده شده است، تصریح کرد: در محل این درختان قطع شده غرس دو برابری باید صورت گیرد و همچنین به تعداد درختان قطع شده باید درخت کاشته شود.

عبدالهی به درختان قطع شده که تعدادی عرعر و 3 مورد درخت کاج بوده است، اشاره کرد و گفت: خشک شدن این درختان، دلیل قطع آن ها بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
حیف ....چرا خشک شدند؟
بجایش بکارند پس..