جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۳
۶
ترکش اصل 90 به برنامه 90؟

اتهام سنگین به عادل و دوستان ؟

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 469700
در قسمتی از گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال، اشاره به برنامه ای شده که به نظر می رسد مقصود آن ها 90 است. ه ـ نقل و انتقالات بدون نظارت! ب) مذاکره و پذیرش بازیکن از طریق مربیان: در این روش مربی با بازیکنان مورد نیاز خود وارد مذاکره می شود. پس از توافق، وی را جهت انعقاد قرارداد نزد مدیرعامل هدایت می نماید. در گزارش مراجع رسمی، به اخذ پورسانت توسط برخی از مربیان در این مقطع اشاره شده است که اظهارات متعدد اهالی فوتبال –که مضبوط و مکتوب در سوابق پرونده است- بر این امر صحه می گذارد تا جایی که رد پای برخی مربیان شناخته شده و مجریان برنامه های ورزشی نیز در آن دیده می شود که نیاز به بررسی دقیق تر دیوان محاسبات کشور و در برخی موارد رسیدگی قضایی دارد.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، در این گزارش آمده که یکی از برنامه های فوتبالی سیما نیز که مخاطبین بسیاری دارد، بر اساس گزارش های متعدد اهالی فوتبال و برخی شواهد و قرائت، نه تنها در افزایش ناهنجاری های این ورزش نقش فزاینده داشته است، بلکه برخی شائبه ها درباره نقش عوامل اصلی این برنامه، برای اتصال مربیان و بازیکنان خارجی به باشگاه های داخلی وجود دارد.

یکی از برنامه های فوتبالی سیما نیز که مخاطبین بسیاری دارد، بر اساس گزارش های متعدد اهالی فوتبال و برخی شواهد و قرائت، نه تنها در افزایش ناهنجاری های این ورزش نقش فزاینده داشته است، بلکه برخی شائبه ها درباره نقش عوامل اصلی این برنامه، برای اتصال مربیان و بازیکنان خارجی به باشگاه های داخلی وجود دارد که موضوع قابل رسیدگی دقیق تر است.

البته ممکن است مقصود این نوشته برنامه ای به جز 90 باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند درجه چندم
کاری به صحت وسقم این گزارش ندارم ولی آنچه که ما دریکدهه اخیرازاین برنامه 90 دیده ایم دیدگاه یکسویه مجری این برنامه درحمایت ازسرمربیان خارجی و تخریب مربیان ایرانی بوده است باضافه اینکه به حاشیه ها و جنجال ها و ناهنجاری های فوتبال دامن می زند درحالیکه سیما بایستی نقش بازدارنده داشته باشد
البته بنطربنده اشکال ازمسئولین این شبکه هم می باشد که دست فردوسی پور را در ایفای نقش مخربش بازگذاشته اند!
رسول
United States
بالاخره دست عادل خان هم رو شد ...همیشه ماه پشت ابر نمی ماند
Iran, Islamic Republic of
مجری کاملا سیاسی در برنامه به ظاهر ورزشی
دعوت از شخصیتهای متمایل به جریان اصلاحات و بی ربط به فوتبال از قبیل سید حسن خمینی و دکتر جواد ظریف
Iran, Islamic Republic of
چون با شما همسو نيست براش دارين پرونده سازي مي کنين.
طالقانی
United States
بله وقتی به یه بچه دور می دهید و از پرسپولیسی ها بد می کوید استقلالی ها خوشان می اید و برعکسش نتیجه این می شود مثل مگس روی خرابی ها بشیند و از زمین زمان پورسانت و ... و حتی در مسئله هسته ای دخول می نماید باید فاتحه این ... را خواند
فوتبال فقط لیگ برتر نیست
United States
اتصال بازیکن؟ مگه دوشاخه و پریزه که واژه اتصال استفاده کردید؟ بعدشم برنامه نود تنها به رویدادهای لیگ برتر و تیم های ملی که 16 تیم را شامل می شود می پردازد اگر گزارش مجلس ناظر به همین 16 تیم است که دیگر نور علی نور است چرا که چند هزار تیم فوتیال و فوتسال زنان و مردان و بخشهای مختلف دیگر این رشته ورزشی کاملا نادیده گرفته شده است. از سوی دیگر مدیریت تمامی این باشگاهها ....هستند و انجام فساد و گسترش ناهنجاری در زیر چشم های بینای این مسئولان جای سوال دارد.