شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

بهمن ماه تلخ پرسپوليسی ها

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 469679
در بهمن ماه با مرگ تلخ همايون بهزادي 4 ستاره بزرگ وتاريخ ساز و يک مدير در گور خفته اند.
به گزارش جهان به نقل از پرسپولیس نیوز، بزرگاني از پرسپوليس که در ماه بهمن فوت شده اند عبارتند از:

1-مرحوم علي عبده: با آن که روز مرگ او را به اشتباه 26 اسفند گفته اند اما او در روز 9 بهمن ماه سال 1358 در کشور آمريکا به علت سکته قلبي در گذشت.

2-مرحوم محراب شاهرخي: او در روز 12 بهمن سال 1371 در روزي که متولد شد،قبل از رسيدن به 50 سالگي فوت شد،او دچار سکته مغزي شد.

3-مرحوم مجيد سبزي: در روز 18 بهمن 1384 بعد از 18 روز بودن در کما درگذشت،او همزمان دچار سکته قلبي ومغزي شد.

4-مرحوم صفر ايرانپاک: روز 11 بهمن سال 1387 به علت سرطان روده به رحمت خدا رفت.

5-مرحوم همايون بهزادي: وسر انجام او هم در روز دوم بهمن سال 94 فوت شد تا تلخکامي پرسپوليسي ها را در ماه بهمن تکميل کند.

برنامه‌های مراسم تشییع و خاکسپاری عمو بهزادی اعلام شد:

پیکر اسطوره فوتبال ایران که بسیاری از اهالی فوتبال او را «عمو» صدا می‌زدند، فردا در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) تشییع خواهد شد و نماز بر پیکر آن زنده یاد از ساعت 9 صبح در همین مجموعه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حسین خبیری که از طرف سرپرست باشگاه پیگیری امور را بر عهده دارد؛ تمام اقدامات و تدابیر لازم اندیشیده شده است. حتی برای اینکه امور مربوط به تشییع و خاکسپاری با نظم بیشتری انجام شود و برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم عزاداری، خانواده بهزادی و همچنین پیشکسوتان که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، پیکر آن زنده یاد را روز گذشته برای تطهیر به بهشت زهرا (س) منتقل کردیم و کارها انجام شد.

مراسم تشییع فردا دوشنبه از ساعت 8:30 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) آغاز خواهد شد. ساعت 9 صبح نماز بر پیکر آن شادروان خوانده خواهد شد. مراسم خاکسپاری هم در قطعه نام‌آوران انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین با هماهنگی باشگاه و موافقت آقای ایوانکوویچ یک دستگاه اتوبوس هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که آنها را برای حضور در مراسم به ورزشگاه شهید شیرودی منتقل کند. البته این اقدامات در مقابل ارزش و جایگاهی که شادروان بهزادی در فوتبال ایران و پرسپولیس دارد، چیزی نیست و اقدام اصلی را اهالی ورزش، فوتبال، به ویژه بزرگان پرسپولیس و هواداران انجام می‌دهند که برای بدرقه این اسطوره فوتبال ایران در ورزشگاه شهید شیرودی و بهشت زهرا (س) حضور پیدا خواهند کرد.

شایان ذکر است؛ مراسم ختم اسطوره فوتبال ایران نیز روز چهارشنبه از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *