يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲

شبکه نسیم بدون خندوانه دیده نمی شود

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 469633
شبکه نسیم یکی از شبکه های خوبی بود که در ابتدا موفق عمل کرد وتوانست برای خود مخاطبی دست وپا کند اما به تدریج به علت نداشتن استراتژی بلند مدت مخاطب خود را از دست داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شبکه نسیم یکی از شبکه های خوبی بود که در ابتدا موفق عمل کرد وتوانست برای خود مخاطبی دست وپا کند اما به تدریج به علت نداشتن استراتژی بلند مدت مخاطب خود را از دست داد در واقع مخاطب دلیلی برای پیگیری مستمر این شبکه پیدا نکرد. این شبکه برای جبران این موضوع توانست با هزینه های بیشترکه فاصله زیادی با دیگر برنامه ها داشت، برنامه خندوانه را روانه آنتن نماید برنامه ای جذاب ودیدنی که توانست تمام معایب شبکه نسیم را بپوشاند ،دیده شدن این برنامه کمک بسیاری کرد تا مخاطب راه شبکه های دیگر را در پیش نگیرد .

اما خندوانه هم اگر بخواهد تمام مسئولیت ها وکار های نشده یک شبکه را به دوش بکشد از اهداف خود باز خواهد ماند وحتی تداوم بدون نوآوری همین فصل هم ریزش مخاطب را به همراه خواهد داشت .به نظر می رسد شکل گیری یک شبکه با رسالت فقط سرگرمی مناسب حال فرهنگ کشور ما نیست چرا که به نوعی مخاطب احساس می کند دارند او را تحمیق می کنند تا به موضوعات مهم تر نپردازد .

یک پیشنهاد به نظر می آید وآن هم اینکه با توجه به وضع اسفناک مالی سازمان صدا و سیما ولطمه خوردن شبکه های اصلی می توان این شبکه را بعنوان یک گروه در یکی از شبکه ها ادغام کرد تا با برنامه خوبی مثل خندوانه به احیای شبکه های اصلی کمک کند واز اتلاف منابع هم جلوگیری شود. البته این پیشنهاد در مورد شبکه تماشا وآی فیلم هم قابل اجراست به هر نحو وضعیت فعلی توجیه فرهنگی ورسانه ای وهمچنین اقتصادی ندارد واین مهم با تداوم راه کوچک سازی وکیفیت بخشی دوره اخیر هم خوانش بیشتری دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شبکه ای که از برنامه ها و فیلم های قدیمی 5 دقیقه 5 دقیقه یه چیزایی پخش میکنه مگه بیکاریم بشینیم ببینیم؟1
شبکه نسیم بدون خندونه دیدنی تر شده