پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

پیامک‌ تبلیغاتی برای مشترکین هزینه ندارد

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 469543
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: وقتی مشترکین پیامکی دریافت می کنند هیچ هزینه ای نمی پردازند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، داود زارعیان اظهار داشت : این مشترکین اگر بخواهند از سرویس های ارزش افزوده استفاده کنند باید هزینه آنرا پرداخت کنند که البته استفاده از این خدمات هم اختیاری است.

وی افزود: برخی مشترکین آگاهی لازم را در این زمینه ندارند به همین خاطر ممکن است به اشتباه خدمات ارزش افزوده را انتخاب کنند و در آن صورت باید هزینه های آنرا نیز متحمل شوند.

زارعیان توصیه کرد: وقتی شهروندان پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای انبوه دریافت می کنند کاری به پیامک نداشته باشند و آنرا حذف کنند.

وی افزود: اگر این پیامک ها تایید شود و یا بازخوردی از صاحب پیامک گرفته شود ممکن است هزینه ای هم تحمیل شود.

زارعیان با بیان اینکه خدمات تلفن همراه و ارتباطات اینترنتی و الکترونیکی باعث کاهش هزینه های دیگر زندگی می شود گفت: از اینکه هزینه های تلفن همراه یا ثابت افزایش یابد نباید نگران باشیم بلکه نگرانی زمانی است که از این خدمات به درستی استفاده نکنیم .

وی تصریح کرد: یکی از شاخص های توسعه دولت الکترونیک استفاده از این خدمات است و هر اندازه که در این حوزه هزینه شود چند برابر آن از هزینه های دیگر از جمله ترافیک و هزینه های اتلاف زمان کاسته خواهد شد و باید روشهای استفاده بهینه از این خدمات ترویج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
تلفن همراه، حریم شخصی می باشد به خصوص دائمی آن که پول زیادی بابتش پرداخت شده است. این که براحتی با اعصاب صاحب تلفن بازی می شود کاری بسیار غیراخلاقی بوده و موجبات ناراحتی زیادی را فراهم می آورد. منتظر پیامکی مهمی هستی، صدای پیامک می آید می بینی تبلیغاتی است. چه حالی دست می دهد خدا می داند