شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۲
شایق:

سخنان روحانی فرافکنی بود

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 469472
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور در مورد انتخابات پیام فرافکنی و گریز از مسئولیت داشت گفت: مردم با اجرای برجام وعده‌های دولت را مطالبه می‌کنند.
به گزارش جهان، عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره انتخابات، اظهار داشت: با توجه به مسائلی که در برجام بوجود آمده است، شایسته است مسئولان دولتی و در رأس آن رئیس جمهور، وقت و زمان خود را بر تأمین مباحث معیشتی مردم متمرکز کند؛ چراکه آن چه مردم امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بحث‌های معیشتی است.
 
وی با بیان اینکه رئیس جمهور معتقد است از رکود بیرون آمده‌ایم، گفت: به دو مورد از حوزه‌های رکود در کشور اشاره می‌کنم؛ نخستین بخش مسکن است، رکود مسکن یعنی اینکه بنگاه‌داران، کسانی که لوازم ساختمان می‌فروشند و کارگران ساختمانی به دلیل رکود در این بخش نمی‌توانند هزینه زندگی خود را تأمین کنند.
 
عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه 83 شغل مرتبط با مسکن است، افزود: روند رکود در بخش مسکن یعنی اینکه منِ رئیس جمهور باید تمام انرژی، هم و غم خود را بگذارم تا معیشت مردم را تأمین کنم.
 
شایق با اشاره به رکود در بخش تولیدی کشور گفت: هم‌اکنون ما 3 هزار قلم کالا مخصوص آرایش صورت خانم‌ها واردات داریم و انواع و اقسام شامپوها و نرم‌کننده‌ها از خارج وارد کشور می‌شوند، در حالیکه ما می‌توانیم این محصولات را در داخل تولید کنیم و می‌کنیم.
 
عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه دولت برای اقتصاد مقاومتی شعار ندهد، تأکید کرد: دولت مُدام نگوید که اقتصاد مقاومتی خوب است یا شورای اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده‌ایم؛ مردم خروجی می‌خواهند و می‌خواهند خروجی این کار را در سبد خانوارشان احساس کنند.
 
شایق تصریح کرد: مسائلی که رئیس جمهور در همایش استانداران وفرمانداران مطرح کرده است، یک پیام داشت و آن فرافکنی و گریز از مسئولیت اصلی بود.
 
وی ادامه داد: قرار بود با شکسته شدن تحریم‌ها ما فناوری وارد کنیم. ولی مثل اینکه غرب ما را بازار مصرف خود دیده است. باید تأکید کنیم قرار نیست ما بازار مصرف جدیدی برای کارخانجات غرب و آمریکایی باشیم، بلکه باید فناوری وارد کرده و محصولات خود را در راستای اقتصاد مقاومتی تولید کنیم.
 
عضو جمعیت ایثارگران با طرح این پرسش که چرا آقای روحانی با مباحث انحرافی، سیاسی و خارج از مسئولیت خود در نقش یک فعال سیاسی برخورد می‌کند، گفت: شأن رئیس جمهور اجلّ از این حرف‌هاست.
 
شایق تصرح کرد: دولت خودش مردم را شرطی کرده است و مداوم گفته است که اگر تحریم‌ها برداشته شود، زندگی مردم عالی خواهد شد و نان سر سفره شما خواهد آمد؛ الان که می‌بینیم تحریم‌ها برداشته شده و برجام به فرجام رسید، مردم وعده‌های داده شده را مطالبه می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم این سؤال در ذهنشان وجود دارد که برجام چه اثری بر زندگی‌شان داشته است؛ البته ما از ابتدا گفتیم که با فرجام برجام اثری در زندگی مردم نمی‌گذارد؛ اما مسئولان مردم ما را شرطی کرده‌اند. ما گفتیم که اقتصاد مقاومتی حلال مسائل است، ولی آقایان گفتند صفر تا صد حلال مشکلات کشور، شکسته شدن تحریم‌هاست.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تأکید کرد: حالا که تحریم‌ها شکسته شده، دولت باید پاسخگوی مردم باشد؛ ولی دولت چون پاسخی برای مردم ندارند، فرافکنی می‌کند و شأنیت جایگاه ریاست جمهوری و هیئت دولت را با اظهارات خود پایین می‌آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Ethiopia
درود بر روحانی
Ethiopia
روحانی حرف دل مردم رو زد