يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

برگزاری نشست انتخاباتی خانه احزاب

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 468895
خانه احزاب ایران با محوریت بررسی نقش احزاب در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ۸ نشست انتخاباتی به صورت هفتگی تا یک هفته به زمان برگزاری انتخابات برگزار می کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نخستین جلسه هم اندیشی احزاب و فعالان سیاسی با عنوان "نقش احزاب در افزایش اعتماد عمومی و ضریب امنیت ملی" روز دوشنبه با سخنرانی حسین کاشفی عضو حزب اتحاد ملت ایران، غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه و حبیب الله بوربور دبیرکل حزب وفاداران انقلاب اسلامی در وزارت کشور برگزار شد.

قرار است خانه احزاب ایران 8 جلسه هم اندیشی با حضور فعالان حزبی و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها تا یک هفته مانده به زمان برگزاری انتخابات به صورت هفتگی برگزار کند و این نشست ها با محوریت بررسی نقش احزاب در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برگزار خواهد شد.

همچنین سلسله نشست های هم اندیشی خانه احزاب نیز در استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد و دفاتر احزاب، متولی برگزاری این نشست ها خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *