جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

زوج و فرد از در منازل محصور به امروز شد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 468400
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از همکاری پلیس راهور با سرویس‌های مدارس خبر داد و گفت: طرح زوج و فرد از در منازل فقط امروز اجرا می‌شود.
به گزارش جهان، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، در مورد چگونگی برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با سرویس‌های مدارس با توجه به محدودیت زوج و فرد از در منازل اظهار داشت: پلیس راهور فاتب با سرویس‌های مدارسی که دارای برچسب و مدارک لازم باشند همکاری لازم را انجام داده و از اعمال قانون برای این دسته از خودروها خودداری خواهد کرد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: تردد غیرمجاز خودروها جریمه 20 هزار تومانی را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ عابدی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد ادامه‌دار بودن اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد از در منازل خاطرنشان کرد: این طرح فقط امروز اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ظاهرا اتومبیل های شخصی راهوران و دولتیان و دست اندر کاران همه زوج است زیرا همیشه روزهای زوج برای اجرای این طرح( آب دوغ خیاری )منظور می شودو خسارتی سنگین به ما فرد سواران وارد میکند خدا همه شان را گرفتار عذاب خود کند