سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱

بعیدی‌نژاد: تمام حقوق ایران تضمین شد

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 468103
رئیس هیأت کارشناسی ایران در مذاکرات با ۱+۵ با اشاره به آغاز اجرای برجام عنوان کرد: امروز روز افتخار برای ملت بزرگ ایران و از امروز تحقق تمام حقوق هسته‌ای ایران تضمین می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه و رئیس هیأت کارشناسی ایران در مذاکرات با 1+5 در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به آغاز اجرای برجام نوشت: امشب همان شبی است که مدتی طولانی است که همه در انتظار آن هستیم، شبی که خانم موگرینی و آقای دکتر ظریف روز اجرایی شدن برجام را اعلام کردند.

وی افزود: امروز روز افتخار برای ملت بزرگ ایران است. از امروز تحقق تمام حقوق هسته‌ای ایران تضمین می‌شود و تمامی تحریم‌های یکجانبه مرتبط هسته‌ای آمریکا و اتحادیه اروپا و همچنین شش قطعنامه تحریم شورای امنیت و دوازده قطعنامه شورای حکام علیه ایران لغو و برداشته می‌شوند.

بعیدی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: به امید روزهای هر چه پر افتخار و شکوهمند برای ملت عزیزمان. سرافراز و پاینده باد ایران.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *