جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

همه مخالفان رهبر انقلاب در یک کتاب!

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 468094
کتاب «بازگشت از نیمه راه» اثر علی الفت‌پور که جریان‌شناسی مخالفان رهبر انقلاب اسلامی ایران است به چاپ دهم رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کتاب «بازگشت از نیمه راه» اثر علی الفت‌پور که به صورت ناشر مولف منتشر شده به چاپ دهم رسید.

این کتاب به بررسی جریان‌ها و زندگی‌نامه شخصیت‌هایی پرداخته که طی 35 سال گذشته به منتقدان جدی رهبر انقلاب اسلامی تبدیل شده‌اند و در حقیقت این کتاب جریان‌شناسی مخالفت‌ها با نظام و رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

این کتاب که تا پیش از این 20 هزار نسخه از آن به فروش رفته بود در چاپ دهم در شمارگان 5 هزار جلد راهی بازار کتاب شده و در مجموعه 25 هزار نسخه از این کتاب منتشر شده است.

سیدمحمد خاتمی٬ میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی٬ یوسف صانعی٬ حسینعلی منتظری٬ عبدالکریم سروش و ده‌ها نفر دیگر از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی از جمله افرادی هستند که در این کتاب پیرامون آنها مستنداتی ارائه شده است.

«بازگشت از نیمه راه» حدود 276 صفحه است و 1200 سند تاریخی - روایی دارد که در کنار آن بیش از 1000 اسلاید تصویری گنجانده شده است.

این کتاب با قیمت 13800 تومان به صورت ناشر مؤلف منتشر شده و علی‌ الفت‌پور آن را تالیف و تدوین کرده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به صورت اینترنتی از پایگاه من و کتاب تهیه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *