شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۱

حال احدی خوب نیست ، مردم دعا کنند

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 467797
ضریب هوشیاری "رضا احدی" پایین است و برادر این بازیکن اسبق استقلال تهران از مردم خواست برای او دعا کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از این که پزشکان معالج رضا احدی با داروهای مختلف ضریب هوشیاری او را پایین آوردند تا مراحل درمان این بازیکن به خوبی طی شود، اکنون حسین احدی، برادر او می‌گوید که با قطع داروها ضریب هوشیاری رضا احدی همچنان پایین است.

حسین احدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظها‌ر کرد: در این چند روز حال رضا نوسان داشته و خیلی مساعد نیست. از مردم می‌خواهم که برای برادرم دعا کنند.

رضا احدی حدود 2 هفته است که به دلیل التهابات ریه و طحال در بیمارستان ایرانمهر بستری شده و روز یکشنبه هفته گذشته با توجه به مشکلات تنفسی و عفونت ریه به بخش مراقبت های ویژه انتقال داده شده است.

تیم پزشکی این بازیکن پیشکسوت با دارو و اکسیژن تلاش کرده‌اند از التهابات ریه او بکاهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
من طرفدار تیم استقلال هستم ولی متاسانه ناف این تیم را با نامردی بسته اند و بدعت بدی گذاشته اند. و با بازیکنان مثل یک دستمال کاغذی استفاده می کنن نامجو مطلق عابدزاده و ... را یادم نرفته این باشگاه فرهنکی نیست حتی با همین پور حیدر هم درست برخورد نکردند خدا به همشان شفا بدهد