يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

قلب راکتور اراک ‌برداشته شده است

پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب: 467709
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس از سایت فردو گفت: ‌طبق برنامه 1044 ماشین سانتریفیوژ نصب بود و ‌قلب راکتور اراک هم برداشته شده است.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سایت فردو بازدیدی داشتند که طبق برنامه 1044 ماشین سانتریفیوژ نصب بود و  مابقی به انبار سایت منتقل و همچنین قلب راکتور اراک هم برداشته شده بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که متعهد بر اجرای برجام است و اراده جدی برای سو‌ءتفاهم‌های پیرامون هسته‌ای دارد در صورتی که مواضع ایران در مذاکرات هسته‌ای همواره شفاف بوده و در چارچوب تعهدات عمل کرده است.
 
سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: شرایط بین‌المللی و انتخابات در آمریکا ایجاب می‌کند که طرف غربی با ما همراه باشد، هر چند که ما  همیشه این نگرانی را داشتیم و داریم که طرف مقابل ما غیر اعتماد است و نمی‌شود به آنها اعتماد کرد و امکان دارد وسط کار بازی در بیاورند اما ما طبق مفاد برجام جلو رفتیم و اگر طرف‌های غربی در میانه راه شیطنتی از خود نشان دهند به شدت در برابر طرف مقابل می‌ایستیم.
 
وی ادامه داد: فردا ما در آستانه عملی اجرای برجام قرار گرفته‌ایم و قرار است تحریم‌های بین‌المللی لغو شود و امیدواریم بعد از لغو تحریم‌ها روابط تجاری ما با دنیا روان‌تر شود.
 
نماینده مردم نیشابور و فیرزوه در مجلس افزود: ما امروز شاهد بودیم خیلی از تجار و بازرگانان اروپایی برای  و سرمایه‌گذاری به ایران سفر داشتند اما ما عملا پروژه‌ای صنعتی و اقتصادی ندیدیم و دلیل آن هم این بود که ببینند این مقدمات برجام چگونه طی می‌شود سپس سرمایه‌گذاری کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
میشه بیشتر توضیح دهید 1 دکتر جراحش که بود2 این قلب خارج شده را به چه کسی اهدا کردن 3 قلب موجودی را داورند انموجود زنده می ماند
باز هم کره شمالی دمش گرم
اگر مغز سالم باشده هزاران راکتور می سازد
اول ترور کردن مغزها رو در فرصت مقتضی درآوردن قلبها رو بعد جاشو با بتون پرکردن ...
اما ما ملتی هستیم که ازنو بنا می کنیم اگر به خواسته هامون نرسیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
قلب خانواده هاي شهداي هسته اي زودتر از قلب اراك تخريب شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!