يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

گازرسانی به ۳۵۰۰ روستای کشور اجرا شد

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 467368
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال جاری گازرسانی به سه هزار و ۵۰۰ روستای کشور اجرایی شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمیدرضا عراقی عصر سه‌شنبه در نشست مدیران منابع انسانی شركت ملی گاز با اشاره به اهمیت بالای شایسته‌سالاری در عرصه منابع انسانی، اظهار داشت: نیروی انسانی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت سازمانی دارد و باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر الگوی ذهنی و روحی منشا تحول در سازمان است، ادامه داد: تامین نیروی انسانی توانمند و اصلاح ساختار سازمانی از موضوعات بسیار مهم در عرصه مدیریت منابع انسانی است.

معاون وزیر نفت با اشاره به نقش پر رنگ نیروی انسانی در ارتقای سازمانی، بیان کرد: مدیران و روسای منابع انسانی با توجه به دانش‌های موجود در این حوزه باید زمینه ارتقای منابع انسانی در شركت ملی گاز ایران را فراهم کنند.

وی از اجرای گازرسانی به چند صد هزار روستا در كشور خبر داد و اضافه کرد: توسعه گازرسانی به روستاها با هدف افزایش رفاه و امید در سطح روستاها صورت می‌گیرد و پروژه‌های بزرگی در این راستا اجرا می‌شود.

عراقی با اشاره به اینکه امسال نقطه عطفی در عرصه گازرسانی در سطح کشور است، افزود: امسال تاکنون گازرسانی به سه‌هزار و ۵۰۰ روستای کشور اجرایی شده است و گازرسانی به پنج‌هزار روستا در دست اجرا است.

وی از کارکنان شاغل در صنعت گاز کشور به عنوان سرمایه اصلی این صنعت یاد کرد و ادامه داد: ایجاد اعتماد سازمانی در عمل و الگوسازی در سطوح مختلف سازمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مورد توجه باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خواستار اعتماد سازی درون و برون سازمانی شد و گفت: ایجاد فضای مشارکت در سازمان و حرکت بر اساس ارزش‌ها مورد تاکید است.

وی خواستار توجه به خلاقیت و نوآوری و همچنین شایسته‌سالاری در حوزه منابع انسانی شد و بیان کرد: اعتماد مردم به صنعت گاز مسئولیت‌ها را سنگین‌تر کرده است.

لازم به ذکر است که سومین همایش مدیران و روسای شركت ملی گاز ایران به مدت دو روز(۲۲ و ۲۳ دی‌ماه) به میزبانی شركت مجتمع گاز پارس جنوبی در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *