يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۱

تعیین تکلیف روغن" لادن" بر دوش دولت است

سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۹
کد مطلب: 467111
دبیر انجمن روغن نباتی گفت: در بین تولید کننده روغن تنها یک شرکت سرمایه گذاری دارد که مقیم عربستان است و تصمیم گیری در این خصوص برعهده مسئولان دولتی است.
 به گزارش جهان، ابوالحسن خلیلی دبیر انجمن روغن نباتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعیین وتکلیف شرکت روغن نباتی که سرمایه گذار آن مقیم عربستان است،گفت:در بین شرکت‌های تولید کننده روغن تنها یک شرکت وجود دارد که سرمایه گذار آن یک عرب مقیم عربستان است و حال تعیین تکلیف ادامه فعالیت این شرکت در حیطه اختیارات انجمن روغن نباتی نیست و تصمیم گیری در این خصوص برعهده مسئولان دولتی است.
 
وی با اشاره به تأمین روغن خام مورد نیاز کشور گفت: در واقع برای تأمین روغن مورد نیاز کشور هیچ تاجر عربی وجود ندارد و کشورهای عربی هیچ نقشی در تأمین ماده اولیه روغن خام برای ایران ندارد.
 
دبیر انجمن روغن نباتی تصریح کرد: با توجه به اینکه پس از توافق نامه ژنو تسهیلاتی برای واردات و تأمین مواد اولیه و روغن در نظر گرفته شده باید گفت که پس از اجرای برجام تأمین روغن خام از طریق کشورهای مبدأ به تولید کننده انجام می‌شود و همچنین نقل و انتقالات پولی و بانکی از آن زمان بدون مشکل در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توچه آنهایی که قربان صدقه عربها میرفتند...... مصادره شودْ!

ضمناْ آب میوه رانی نیز از عربستان وارد ایران میشود (قاچاق چونکه روی بسته بندی فارسی ندارد که قانون است).