پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱

درخواست بودجه چند دوازدهم ازسوی مجلس

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 466970
نایب رئیس مجلس با وارد دانستن اخطار نماینده تهران درباره ارائه لایحه بودجه چند دوازدهمی گفت که دولت باید براساس قانون عمل کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری با استناد به ماده ۱۸۸ آئین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: براساس این ماده چنانچه دولت بودجه سالیانه را دیرتر از موعد مقرر به مجلس ارائه کند، باید همراه با لایحه بودجه، لایحه بودجه چند دوازدهم را نیز به مجلس تقدیم کند.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت تاکنون لایحه بودجه سال ۹۵ را به مجلس ارائه نکرده که براساس آئین‌نامه داخلی مجلس دولت ملزم به ارائه لایحه بودجه چند دوازدهم است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دولت باید هرچه سریع‌تر لایحه مذکور را به مجلس تقدیم کند؛ این‌طور نشود که پس از این تاخیر لایحه بودجه را بدون لایحه چند دوازدهمی به مجلس بدهد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، با وارد دانستن این تذکر، ضمن قرائت ماده ۱۸۸ آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: دولت براساس قانون و آئین‌نامه‌ داخلی مجلس باید به این ماده توجه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چون نماینده ها میخوان برای تبلیغ انتخابات برن دولت از همین فرصت سو استفاده میکنن و دیر میفرستن که یا مجلسی ها بیخیال تبلیغ بشن و درگیر بودجه بشن که سبب میشه مجلس بعدی دست اصلاح طلبا بیفته یا اینکه بیخیال بودجه بشن و برن تبلیغ کنن کی دولت و رسانه های زنجیری شروع کنن به تخریب که مجلس منافع ملی رو ول کرده چسبیده انتخابات و منافع شخصی
هه