جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

اعلام زمان برگزاری جشنواره مد و لباس فجر

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 466943
پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر نیمه اسفند امسال به همت بنیاد فرهنگی اصناف ایران برگزار می شود.
به گزارش جهان به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ منصور حسینی دبیر این دوره از جشنواره، با اعلام این خبر گفت: بامساعدت مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی و هماهنگی کمیته نمایشگاهی، امسال پنجمین دوره از جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از ۱۸ تا ۲۳ اسفند در سالن‌های ۳۵،۳۱،۲،۱ و ۳۸ نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

منصور حسینی با اشاره به حضور ۲۲ اتحادیه صنفی در این دوره از جشنواره افزود:پس از واگذاری جشنواره به بنیاد فرهنگی اصناف، با بررسی هایی که انجام شد برای اولین بار از همه ی صنوف وفعالان مرتبط با حوزه مد و لباس دعوت کردیم تا در این رویداد مهم، همکاری و حضور داشته باشند. هدف از برگزاری این دوره از جشنواره، اجماع تمامی بخش‌های موثر در حوزه مد و لباس است.

دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فجر در پایان گفت:می‌خواهیم به کمک خرد جمعی این هنر صنعت، هویت ایرانی اسلامی را برای مد و لباس تبیین کنیم و آن را مبنای طراحی و تولید قرار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *