يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۲

مرثیه‌خوانی BBCبرای اشرف پهلوی+فیلم

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 466471
همزمان با رسانه پادشاه عربستان رسانه ملکه انگلیس نیز سلسله گزارشهای سفارشی ای برای یکی از فاسد ترین زنان دستگاه پهلوی تولید کرده است این گزارشات پرده از ...
به گزارش جهان به نقل از میزان، اشرف پهلوی خواهر فاسد شاه مخلوع ایران در سن ۹۶سالگی در شهر مونت کارلو فرانسه مرد.( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

رکورددار فساد اخلاقی خاندان پهلوی

اشرف پهلوی؛ خواهر دوقلوی شاه، در فساد اخلاقی مانند سایر رذایل، رکورددار خاندان پهلوی بود. فردوست معتقد بود که اشرف، دوست هر مرد زیبا و دشمن هر زن زیباست.

همخوابگی اشرف با برادرش!

علم نیز در خاطرات خود با بیان اینکه هرزگی و فحشا در خاندان پهلوی امری متداول و طبیعی بوده و هست می‌نویسد: هر وقت برای شاه، زن زیبارو و خوش اندام پیدا نمیکردند، خود اشرف به نیاز جنسی برادرش محمدرضا (شاه!) پاسخ می داد و بدنش را در اختیار برادرش قرار میداد.

لیست بلند و بالای همخوابه‌های اشرف

افرادی همچون پرویز راجی، لئون پالاچیان ارمنی، گلسرخی و همچنین جوانی که او را آجودان پادشاه یوگسلاوی معرفی می‌کردند، از جمله معشوق‌های اشرف بودند. درباره فساد و بدنامی اشرف همین بس که نشریه تایمز در ژانویه سال ۱۳۵۰ ش، اشرف را راس هرم فساد خاندان پهلوی معرفی کرد.

در تاریخ ایران از اشرف به عنوان یک فاسد اخلاقی یاد می شود، در همین زمینه ارتشبد حسين فردوست در صفحه ۲۳۴ جلد اول کتاب خاطراتش با عنوان "ظهور و سقوط پهلوی" می نویسد: "پالانچیان، رفیق جدید اشرف که از خانواده های بسیار متمول ارامنه ایران بود، از تمام رفیق های او سر بود. قد رشید و صورت زیبا داشت و خوشتیپ و خوش هیکل بود.

زمانی که قائم مقام ساواک بودم از ما خواسته شد پالانچیان را دستگیر کنیم! با کسب اجازه از محمدرضا وی دستگیر و روانه زندان شد. علت را پیگیری کردم و مشخص شد پالانچیان به عشق اشرف جواب منفی داده و کار به جایی می رسد که اشرف به در خانه اش می رود و التماس می کند که فقط اجازه بده ۱۰ دقیقه وارد شوم و پهلویت بنشینم. پالانچیان با عصبانیت او را رد می کند که ولم کن، چه از جانم می خواهی، چرا اذیتم می کنی؟

اشرف که می بیند التماس فایده ای ندارد دستور دستگیری او را می دهد. وی پس از یک ماه به دستور اشرف آزاد شد. لابد فکر می کرد تنبیه شده و خواسته اش را اطاعت می کند.

پس از این جریان اشرف با نقشه قبلی قرار ملاقات یک مهمانی را بدون اطلاع پالانچیان ترتیب می دهد. و وقتی وی اشرف را در مهمانی می بیند عصبانی می شود. اشرف به پایش می افتد و با گریه التماس می کند که به من رحم کن دارم از عشق تو از بین می روم. ولی پالانچیان باز جواب رد می دهد. اشرف با عصبانیت و خشم از او جدا می شود و به مامورین ساواک دستور می دهد که هواپیمای دو موتوره شخصی پالانچیان را دستکاری کنند!

یکی دو ساعت بعد پالانچیان به همراه مجید بختیار هوس می کنند سوار بر هواپیما به هوا خوری بروند که هواپیما بعد از چند کیلومتر پرواز، ناگهان سقوط می کند و هر دو کشته می شوند!

اشرف مدتی نیز به ویگن خواننده بند کرده بود و او هم از رابطه با اشرف اکراه داشت. اینها همه یک صدم ماجراهای اشرف هم نیست و تنها عمده ترین مواردی است که اکنون در ذهن دارم."( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

اشرف؛ از کودتای ۲۸ مرداد تا بازداشت به جرم قاچاق ۲ میلیون دلاری!

خواهر شاه معدوم در کودتای آمریکایی ٢٨ مرداد دست داشت و علاوه بر فساد اخلاقی و مالی مشهور به قاچاق مواد مخدر بود و در سال ۱۹۶۰ به اتهام قاچاق هروئین به ارزش ۲ میلیون دلار در فرودگاه ژنو بازداشت شد.

در خاطرات اسدالله علم، وزیر دربار شاهنشاهی آمده که ارتشبد فتح الله مین باشیان، در جلسه‌ای با وزیر دارایی پیشنهاد داده بوده که کمک مالی که به افسران ارتش می‌شده تا برای مداواهای خاص به خارج بروند افزایش یابد و در بحث بر سر این قضیه گفته بوده: "این کار اگر با هزینه‌های فسق و فجور والاحضرت اشرف (خواهرشاه) مقایسه شود مثل قطره‌ای در اقیانوس است”.( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

دختر شاه هستم باید بخورم!

اشرف پهلوی در دربار پهلوی به عنوان یک حق حساب بگیر معروف بود به طوریکه انتظار داشت تا از همه هزینه های صرف شده به وی حق حساب داده شود. سناتور «علی دشتی» در همین زمینه می گوید "اشرف در پاسخ به انتقادات می گفت: من دختر رضاشاه هستم و باید من بخورم".( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)

اخاذی از اشرف به سبک فرانسوی!

از اسناد خیلی محرمانه به جا مانده از ساواک در خصوص یکی از روابط نامشروع اشرف در خارج از کشور چنین آمده است: «والا حضرت شاهدخت اشرف پهلوی در فرانسه دوست پسری داشته که هنگام معاشرت های جنسی با والا حضرت عکس هایی از ایشان تهیه و چون این شخص از عناصر خرابکار بوده و تعدادی اسلاید تهیه و ضمن ارسال آن به دربار شاهنشاهی مقادیر زیادی پول از شاهنشاه آریامهر اخاذی نموده است.»

مدیحه سرایی از اشرف به سبک رسانه دولتی انگلیس

در این میان رپورتاژ اگهی های این روزهای شبکه ملکه انگلیس برای اشرف از ارتباطات ملکه انگلیس و یکی از فاسد ترین زنان دستگاه شاه مخلوع ایران پرده بر می دارد.
بی بی سی فارسی شبکه سلطنتی ملکه انگلیس در سلسه گزارشی با آب و تاب فراوان از اشرف فاسد و تاجر مواد مخدر به عنوان زنی با نامی نیک در تاریخ مدرن ایران یاد کرد این در حالیست که از اشرف در تاریخ ایران به عنوان زنی بوالهوس و شهوتران و فاسد یاد می شود و اغلب تاریخ نگاران معتقدند که او عمدتا به به سه چیز توجه داشت: بدست آوردن قدرت، جمع آوری پول و ثروت و هواسرانیهای بی حد!

در بخشی دیگر از این گزارش از اشرف به عنوان یکی از پیشتازان دفاع از حقوق زنان ایرانی نام برده می شود.

با توجه به زندگی سیاه اشرف پهلوی پخش این سلسله گزارش های سفارشی، ناظران را به تحقیق در مورد اعماق رابطه تشکیلاتی و پنهان ملکه انگلیس و اشرف وا داشته است.

پیش تر نیز این شبکه با حمایت و مصاحبه با عبدالمالک ریگی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

برای دیدن یکی از گزارش های سفارشی بی بی سی فارسی برای اشرف پهلوی اینجا کلیک کنید

گریه و زاری رسانه پادشاه عربستان برای مرگ اشرف

همزمان سایت خبری العربیه فارسی( رسانه پادشاه عربستان) در گزارشی ضمن نوحه سرایی برای مرگ خواهر فاسد و خائن شاه معدوم از این تاجر مواد مخدر به عنوان یک شخصیت محبوب! یاد کرد.

رسانه پادشاه عربستان طی این گزارش بدون اشاره به فسادهای اخلاقی و مادی اشرف پهلوی با خیال پردازی و توهم از خدمات بی شمار(!) این عنصر فاسد برای ایران و محبوبیت(!) وی نزد ایرانیان خبر داد.( برای خواندن کامل این خبر اینجا کلیک کنید)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا نوبت اینه که بره توی قبر جُفتک بندازه!!!
Iran, Islamic Republic of
به درک واصل شد اشرف اولین و کثیف ترین زن در تاریخ ایران