جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

در اعلام تحریم‌های ضد ایرانی، تعلل نکنید

پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 466172
چند نفر از نمایندگان کلیدی حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا، با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور خواستار تحریم فوری ایران شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هفت قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا، در نامه‌ای به باراک اوباما، رئیس‌جمهوری این کشور خواستار تحریم «فوری» ایران به بهانه آزمایش موشکی این کشور شدند.

این نامه که در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۶، برابر با ۱۶ دی‌ماه، به اوباما نوشته شده آزمایش موشکی ایران را نقض قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل دانسته است.

آنها اقدام ایران در این زمینه را «بی‌ثبات‌کننده و تجاوزکارانه» توصیف کرده و آن را «به شدت نگران‌کننده» خوانده‌اند.

قانونگذاران آمریکایی که بعضی از آنها حامیان دیپلماسی دولت اوباما با ایران برای عقد برجام بوده‌اند نوشته‌اند: «شاید همه ما در زمینه برجام، هم‌نظر نباشیم، اما درباره اجرای هشیارانه آن و عدم دست‌یابی ایران به سلاح اتمی متحد هستند.»

آنها همچنین نوشته‌اند: «ما می‌دانیم که دولت در حال آماده‌سازی تحریم علیه افراد و موسسات دخیل در برنامه موشکی ایران هستید، و از شما می‌خواهیم این تحریم‌ها را بدون تأخیر اعلام کنید.»

«نیات لوی»، «دبی شولتز»، «الیوت انگل»، «آلبیو سیرس»، «گرالد گونولی» و «سوزان داویس» این نامه را امضا کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *