کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زیرآب مهمان برنامه‌ای با موضوع زیرآب‌زنی زده شد!

16 دی 1394 ساعت 18:54

حجت الاسلام محمدرضا زائری، نسبت به لغو برنامه امشب توقف ممنوع که قرار بود از شبکه پنج سیما پخش شود، واکنش نشان داد.


به گزارش جهان،حجت الاسلام محمدرضا زائری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: بالاخره زيرآب برنامه امشب را زدند! و برنامه امشب توقف ممنوع لغو شد!صميمانه و متواضعانه از همه دنبال كنندگان اين صفحه عذرخواهي مي كنم.

راستش قبل از اعلام خبر با دوستان شبكه پنج به طور صريح و جدى هماهنگ كرده بودم و اطمينان خود را اعلام كردند ولي ظاهرا از جاي ديگري در صداوسيما منعي وجود داشته است.

براي خودم و شما متأسفم كه هنوز در صداوسيماى جمهوري اسلامي حتى براي يك برنامه اجتماعي هم فرصت و مجال نيست و ترس و ملاحظه و غفلت و عافيت جويي مديرانش فضا را روز به روز تنگ تر كرده است ومجال را براي ريا و نفاق و تظاهر و دورويي بيشتر گشوده است .

صراحت و صداقت و شفافيت روزبه روز كمتر و حرفهاي پنهاني و كارهاي زيرزميني و زدوبندهاي زيرميزي روزبه روز افزونتر مي شود.

نمي دانم دعوت و اصرار رهبر بزرگوار انقلاب به مشاركت حداكثرى مردم را چگونه با شيوه كودكانه رفتار سيماي ملى ! جمع كنم ؟

البته نگران نباشيد چند هفته ديگر به شبهاي انتخابات كه نزديك شويم دوباره تلويزيون هم خانم هاي بي حجاب نشان مي دهد و هم نمايش مسخره بازبودن فضاي انتقادي خواهد داشت ! و بي تعارف من تا حالا دلم نمي خواست از عبارت سيماي ميلي استفاده كنم ولي از اين به بعد با خيال راحت مي گويم : اين كه الان داريم سيماي ميلي است نه ملى ! كه آرشيوش را شبكه من و تو به دست مي آورد و امكاناتش را ضدانقلاب استفاده مي كند اما دلسوزان معتدل و منتقدان بي طرف در آن جايي ندارند ! به هر حال هرچه مي خواستيم توي يك ساعت از زيرآب زني بگوييم دوستان مان عملا به همه نشان دادند!

نمي دانم دعوت و اصرار رهبر بزرگوار انقلاب به مشاركت حداكثرى مردم را چگونه با شيوه كودكانه رفتار سيماي ملى ! جمع كنم ؟ البته نگران نباشيد چند هفته ديگر به شبهاي انتخابات كه نزديك شويم دوباره تلويزيون هم خانم هاي بي حجاب نشان مي دهد و هم نمايش مسخره بازبودن فضاي انتقادي خواهد داشت ! و بي تعارف من تا حالا دلم نمي خواست از عبارت سيماي ميلي استفاده كنم ولي از اين به بعد با خيال راحت مي گويم : اين كه الان داريم سيماي ميلي است نه ملى ! كه آرشيوش را شبكه من و تو به دست مي آورد و امكاناتش را ضدانقلاب استفاده مي كند اما دلسوزان معتدل و منتقدان بي طرف در آن جايي ندارند ! به هر حال هرچه مي خواستيم توي يك ساعت از زيرآب زني بگوييم دوستان مان عملا به همه نشان دادند!


کد مطلب: 466097

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/466097/زیرآب-مهمان-برنامه-ای-موضوع-زیرآب-زنی-زده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com