يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

اد رویس: آمریکا مقابل ایران خم شده است

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب: 465867
رییس کمیته شورای روابط خارجی آمریکا در سخنانی ضمن انتقاد از دولت فعلی این کشور به قدرت گرفتن ایران اشاره کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، «اد رویس» سناتور مطرح امریکایی در سخنانی ضمن انتقاد از دولت فعلی این کشور به قدرت گرفتن ایران اشاره کرد.
 
اد رویس نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا و رییس کمیته شورای روابط خارجی آمریکا با شرکت در برنامه شبکه خبری «ام اس ان بی سی»  پیرامون اوضاع ایران، عربستان سعودی و یمن گفت: «کل خاورمیانه در بی‌ثباتی است . من فکر می‌کنم مشکلی وجود دارد به طوری‌که اینک شیعیان و سنی‌ها گروه‌های جداگانه ایجاد کرده‌اند و این وضعیت را مشکل‌تر می‌کند.»
 
اد رویس افزود: «ما فقدان رهبری را شاهد هستیم. آن‌ها درک می‌کند که ما مقابل ایران خم شده‌ایم و این برای اعتبار ما مشکلاتی ایجاد کرده است.»
 
رویس درباره تنش اخیر ایران و عربستان نیز گفت: «اگر اقدام‌های اخیر ایران را ببینید این کشور یا از آمریکا گروگان گرفته یا در حال  نادیده گرفتن تحریم‌ها است و موشک بالستیک پرتاب می‌کند. به خاطر بیاوریم که اردن و دیگر متحدان آمریکا در منطقه واکنشی از سوی دولت ما نمی‌بینند.» 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *