جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

جباری در بین بهترین‌های هفته 15لیگ قطر

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 465713
گلی که جباری در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند برای الأهلی بسیار حیاتی و سرنوشت ساز بود و همین باعث شد تا در ترکیب هفته قرار گیرد.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا  از روزنامه الرای قطر، هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر به پایان رسید و تیم‌ها به تعطیلات زمستانی رفتند. یکی از بازی های مهم هفته پانزدهم الأهلی با الوکره بود که در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان زلاتکو کرانچار به پایان رسید.
 
الأهلی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و اگر در این دیدار بازی را واگذار می‌کرد احتمال اخراج کرنچار بسیار زیاد بود. البته الان هم خبرهای زیادی درباره اخراج این مربی سرشناس به گوش می رسد.
 
الأهلی در دیدار خانگی برابر الوکره تا دقایق پایانی با یک گل عقب بود اما با درخشش مجتبی جباری توانست بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. جباری در این دیدار موفق شد که گل نخست تیم خود را در دقیقه 80 به ثمر رساند تا زمینه را برای پیروزی سبزپوشان فراهم کند.
 
گلی که جباری در این دیدار به ثمر رساند برای الأهلی بسیار حیاتی بود و همین باعث شد تا در ترکیب برتر هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر قرار گیرد.
 
جباری سومین فصل حضورش در لیگ قطر را پشت سر می‌گذارد. او در دو فصل پیش بازی‌های درخشانی را برای الأهلی به نمایش گذاشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود اما در فصل جاری افت محسوسی داشته است و بسیاری از رسانه های قطری براین باور هستند که یکی از دلایل نتایج بد الأهلی افت جباری و جدایی الان دیکو بوده است.
 
جباری با گلی که در دیدار برابر الوکره به ثمر رساند تا حدود زیادی ماندن خود را در این تیم قطری تضمین کرد و حداقل تا پایان فصل برای این تیم بازی خواهد کرد، اما احتمال جدایی پژمان منتظری از الأهلی زیاد است.
 
او چند هفته ای است که نتوانسته به خاطر آسیب دیدگی به میدان رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *