يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

پشت پرده و جزئیات ماجرای دفتر کفاشیان

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 465063
در شرایطی شاهد انتشار اخباری درباره حضور نیروهای امنیتی در دفتر علی کفاشیان بودیم که با ابهاماتی درباره نحوه رسوخ آن در رسانه‌ها مواجه هستیم.
به گزارش جهان به نقل از «نسیم آنلاین»، چندی قبل خبری درباره حضور نیروهای امنیتی در دفتر علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال منتشر شد. در این خبر به مسائلی اشاره شده بود که به نظر، فرار رو به جلو است و برای آگاهان دارای نکات قابل تاملی است. نکته اصلی در این ماجرا این است که به جز شخص رئیس فدراسیون کسی از حضور این افراد آگاهی نداشت و حتی رئیس دفتر وی نیز از این موضوع مطلع نبود. این افراد دارای نشان خاصی هم نبودند که از روی لباس فهمید که برای چه ارگانی هستند.  حالا چگونه دیدار این افراد با کفاشیان رسانه‌ای شده را باید از رئیس فدراسیون پرسید.
 
در حالی این خبر درباره جزئیات بازرسی اشاره‌هایی داشته که به غیر از نیروهای امنیتی حاضر در محل، فقط علی کفاشیان حضور داشته است. در چنین شرایطی، چگونه مطلبی با جزئیات خاص ادعایی به یک رسانه رسیده است؟
 
البته، خبر منتشر شده نیز با واقعیت فاصله زیادی داشته و به مواردی اشاره داشته که در واقع چنین نبوده است. همین نیز در ادامه منجر به برخی جریان سازی‌ها شد که تاکنون نیز ادامه داشته است. این جلسه بین 30 تا 40 دقیقه طول کشیده و نه چیزی آورده شده و نه چیزی برده شده است و مطالبی که عنوان شده مدارک از دفتر کفاشیان برده شده، چیزی جز بازی رسانه‌ای برخی از دوستان برای انتخابات اخیر فدراسیون نیست.
 
به نظر می‌رسد انتشار چنین اخباری با اهدافی سیاسی و انتخاباتی همراه بوده است. باید توجه داشت که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تا پایان امسال برگزار خواهد شد و چنین سناریوهایی می‌تواند قصد انحراف افکار عمومی را داشته باشد. دقیقا 4 سال قبل هم در زمان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، فضایی در انتخابات بوجود آمد که حاکی از دو قطبی شدن آن و ورود دولت به انتخابات بود و کفاشیان توانست از این موضوع استفاده کند و برای 4 سال دیگر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را از آن خود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *