چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تساوی در اصفهان و برتری سایپا وفولاد

پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 464736
در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال سایپا با یک گل راه آهن را شکست داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در نخستین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 تیم‌های سایپا و راه آهن به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا تمام شد.
 
محمدحسین علی‌نژاد در دقیقه 70 تک گل بازی را به ثمر رساند.
 
سایپا با این برد 30 امتیازی شد و موقتا تا رده چهارم جدول بالا آمد. راه آهن هم 12 امتیازی ماند تا فعلا در همان رده سیزدهم قرار بگیرد.
 
در شهرآورد اصفهان، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان، از ساعت 15 به دیدار هم رفتند که در پایان این دیدار به تساوی یک بر یک انجامید.
 
ابتدا احسان پهلوان در دقیقه 14 برای ذوب آهن گلزنی کرد و سپس محمدرضا خلعتبری در دقیقه 41 گل تساوی را به ثمر رساند. سپاهان با این تساوی 24 امتیازی شد و در همان رده هشتم باقی ماند و ذوب آهن نیز با امتیاز این بازی 30 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم فعلا تثبیت کرد.
 
در دیگر دیدار امروز فولاد در خانه پذیرای پدیده مشهد بود که در پایان موفق شد با یک گل حریفش را شکست دهد. ساسان انصاری در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر رساند.
 
فولاد با این پیروزی 14 امتیازی شد و بالاتر از راه آهن در رده سیزدهم قرار گرفت. پدیده نیز 18 امتیازی و در رده یازدهم باقی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *