يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۹
۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد؛

بهانه هیأت رئیسه مجلس برای جلوگیری تحقیق از واردات بنزین!

سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 464300
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس با این عذر که اعتبارات لازم برای انجام تحقیق و تفحص از واردات بنزین وجود ندارد از قرار دادن این طرح در دستور کار صحن علنی امتناع می‌کند.
بهانه هیأت رئیسه مجلس برای جلوگیری تحقیق از واردات بنزین!
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت:‌ طرح تحقیق و تفحص از واردات بنزین مدتی پیش در کمیسیون انرژی مجلس به تصویب رسیده اما هیأت رئیسه مجلس آن را در دستور کار صحن علنی قرار نمی‌دهد.

وی افزود: علی‌رغم همه تذکرات و مذاکراتی که با هیأت رئیسه می‌شود اما تحقیق و تفحص از واردات بنزین در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نمی‌گیرد و همچنان رایزنی‌ها در حال انجام است تا هیأت رئیسه تحقیق و تفحص را برای تصویب در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: طی مذاکراتی که با هیأت رئیسه انجام شد هیأت رئیسه دلیل خاصی برای جلوگیری از در دستور کار قرار دادن تحقیق و تفحص از واردات بنزین ارائه نکرد و تنها عنوان شد که برای تحقیق و تفحص اعتبار لازم است و به خاطر نبودن بودجه و اعتبار ما نمی‌توانیم تحقیق و تفحص را در صحن علنی مطرح کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
درست گفته اند هیات رییسه مجلس دیگر اعتبار کافی ندارد!
معلوم کنید واردگنندگان بنزین را
نگذارید ما مردم فکرهای بد کنیم