جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 31 May 2024
 
۰
آدیداس دوم است و جوما بین ۱۰۰ برند برتر نیست

فردا برند پوشاک تیم ملی معلوم می‌شود؟

يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 463848
کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با هدف انتخاب برند حامی پوشاک تیم ملی فردا تشکیل جلسه می‌دهد
به گزارش جهان به نقل از فارس، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال قرار بود هفته گذشته با هدف انتخاب برند پوشاک تیم ملی تشکیل جلسه دهد که به خاطر فشردگی برنامه‌های اعضا و رئیس فدراسیون برگزاری این جلسه به هفته جاری موکول شد.
 
بر همین اساس و با درخواست کفاشیان، کمیته بازاریابی فردا تشکیل جلسه می‌دهد تا از بین برندهای آدیداس، جوما، لی‌نینگ، جیگوا، آل‌شپورت و لوتو یک برند را به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی ایران انتخاب خواهد کند.
 
نکته قابل توجه اینکه سایت معتبر thetoptens صد برند برتر لباس در سال 2015 را انتخاب کرده که در این بین برندهای نایک، آدیداس، ریبوک و پوما در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.
 
در بین برندهای پیشنهاد دهنده به تیم ملی برند لوتو در این جدول در رده هجدهم قرار دارد.
 
همچنین لی‌نینگ، برند چینی که این روزها اسپانسرینگ پوشاک کمیته ملی المپیک ایران برای المپیک 2016 نیز به این برند رسیده است در رده بیست و ششم این لیست قرار دارد.
 
آل‌اشپورت، برند آلمانی پوشاک فعلی تیم ملی نیز که البته بدون قرارداد به کار خود همچنان ادامه می‌دهد در این لیست در رده سی و ششم قرار دارد.
 
نکته قابل توجه اینکه برندهای جیگوای ایتالیا و جومای اسپانیا در این لیست در بین 100 برند برتر قرار نداردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *