چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۱
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه مطرح کرد؛

ماجرای خداحافظی حزب روحانی با شورای هماهنگی اصلاح طلبان

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 463606
سخنگوی حزب نزدیک به رئیس جمهور گفت: جمع بندی دوستان ما این بود که ما در شورای هماهنگی اصلاح طلبان حضور نداشته باشیم. ما هم به دلیل اینکه احساس کدورت و انشقاق ایجاد نشود در جلسه اول حضور داشتیم. منتهی از یک طرف هم هر جریانی یک ساز و کار و تشکیلاتی دارد.
ماجرای خداحافظی حزب روحانی با شورای هماهنگی اصلاح طلبان
به گزارش جهان، غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، حزب نزدیک به حجت الاسلام حسن روحانی، در گفتگو با کانال تلگرامی #اخبار_ویژه_انتخابات @taentekhab مي گويد: شورای هماهنگی اصلاح طلبان متشکل از ۲۲ حزب است. همچنين شورای راهبردی که آقای موسوی لاری بود و نامه معروف را به رییس دولت اصلاحات نوشتند و ایشان به آقای عارف پیشنهاد داد که آقای روحانی در انتخابات قبلی در بازی قرار بگیرند. آقای صوفی، آقای مرعشی، موسوی لاری و خانم آذر منصوری و چند نفر دیگر که در آن جلسه نبودند پیشنهاد ایشان این بود که حزب اعتدال و توسعه، ندای ایرانیان، اتحاد ملت هم دعوت شوند که دوستان به ما پیغام دادند و ما هم در اولین جلسه البته نه به عنوان عضو، شرکت کردیم. جلسه خوبی هم بود.

وی افزود: محور بحث هم این بود که آیین نامه ای در آینده تصویب و سازو کاری ایجاد شود که در استان ها محور با استان باشد و آنها خودشان کاندیداها را معرفی کنند نهایتا تهران داوری کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: جلسه اول را شرکت کردیم منتهی چون از قبل این موضع در شورای مرکزی طرح نشده بود، بین این جلسه تا جلسه بعد هم سه هفته به طول انجامید و در جلسه دفتر سیاسی (حزب اعتدال و توسعه) که الان عملا به جای شورای مرکزی (حزب اعتدال و توسعه) تصمیمات را می گیرد این موضوع مطرح شد.

دهقان گفت: در دفتر سیاسی که مطرح شد جمع بندی دوستان ما این بود که ما حضور رسمی نداشته باشیم و از دوستان اصلاح طلب هم به خاطر حسن ظنی که نسبت به ما داشتند تشکر کردند. دلیلش هم این بود که ما هیچ وقت جزو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نبودیم. اصلا درآن نامه هم بود که اتحاد ملت و ندای ایرانیان، جدید است. دوستان لطف کردند و ما هم به دلیل اینکه احساس کدورت و انشقاق ایجاد نشود در جلسه اول حضور داشتیم. منتهی از یک طرف هم هر جریانی یک ساز و کار و تشکیلاتی دارد.

سخنگوی حزب نزدک به روحانی ادامه داد: در دفتر سیاسی (حزب اعتدال و توسعه) جمع بندی و اجماع شد که اگر برویم عضو رسمی محسوب می شویم و به این دلیل هم بود که در جلسه دوم حضور پیدا نکردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
ترفند .. است شگردهای انتخاباتی است مردم باور نکنید