يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

سفر غیر ورزشی خانواده دبیرفدراسیون !

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 463095
رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه سفر همسر و پسر دبیر این فدراسیون موضوعی غیر ورزشی است و اصلا ربطی به اعزام تیم ملی ندارد، گفت: من شخصا در این باره برای سفیر لهستان نامه نوشتم.
به گزارش جهان، ابوالحسن مهدوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: من از دست رسانه ها کلافه شده‌ام. لطفا عین چیزی را که به شما می‌گویم بنویسید و صدای من را هم ضبط کنید! دیروز صبح یک خبرنگار با من تماس گرفت. پرسید آیا عروس آقای می آبادی همراه تیم ملی به لهستان می‌رود؟ من هم گفتم این حرف کذب محض است.

باور کنید عین واقعیت را می گویم و جز سلامت و شفافیت چیزی نمی‌خواهم داشته باشم. من برای همه خبرنگاران احترام خاصی قائل هستم. من گفتم سفر عروس آقای می‌آبادی کذب محض است. گفتم یقه آن هایی که شایعه پردازی می کنند، را در دنیای دیگر خواهم گرفت. بعد هم که خود می آبادی گفته با هزینه شخصی خانواده اش را به سفر فرستاده است.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا دریافت ویزا برای فرزند و همسر دبیر کل فدراسیون را هم تکذیب می کنید؟ خاطرنشان کرد: اصل ماجرا این است که می آبادی از من خواست نامه ای بنویسم و برای ویزای همسر و فرزندش مساعدت کنم. من هم نامه ای به سفیر لهستان نوشتم که فلانی همکار من است و گفتم می خواهد خانمش را برای معالجه به اروپا بفرستد. تمام کاری که کردم این است. نامه اش هم در بایگانی فدراسیون موجود است. اگر این کار اشتباه بوده، قطعا دستگاه های نظارتی باید به من بگویند. ما نامه ای نوشتیم به سفارش لهستان و مواردی را مطرح کردیم. مطمئن باشید من برای شما خبرنگاری که می شناسم هم آن چه از دستم بر بیاید انجام می دهم اما این موضوع ربطی به تیم ملی ندارد.
 
رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: اصلا این موضوع ارتباطی با ورزش ندارد. من شخصا تقاضای مساعدتی از سفیر لهستان کردم. شاید پول یک کاغذ را حرام کردیم و وقت خودم و ماشین نویس فدراسیون را تلف کردیم اما هیچ هزینه دیگری از فدراسیون صرف نشد. ظاهر و باطن مدارک حاضر و آماده ارائه است. الان هم می‌خواهند از صدا و سیما بیایند و همه چیز را ببینند. ما هم فقط از سفیر لهستان تقاضا کردیم. فکر نمی کنم هنوز هم ویزایی داده باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *