يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

درگیری فیزیکی مجیدی و خلیل‌زاده+ فیلم

سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 462914
تماشاگران تیم تراکتورسازی بعد از دریافت گل به سمت نیمکت تیم استقلال گلوله‌های برفی پرتاب می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تماشاگران تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از اینکه سجاد شهباززاده موفق شد دروازه تراکتورسازی را باز کند با گلوله‌های برفی از پرویز مظلومی و نیمکت استقلال استقبال کردند.
نکته جالب اینجاست که این گلوله‌ها تا میانه میدان هم می‌رود و حتی تعدادی از آن‌ها به داخل زمین افتاده است.
 
* در اواسط نیمه اول میثم مجیدی با شجاع خلیل‌زاده درگیری فیزیکی پیدا کرد که با وساطت سایر بازیکنان تراکتورسازی و استقلال این موضوع ختم به خیر شد. حنیف عمران‌زاده هم با فریاد بر سر جابر انصاری وی را به آرامش دعوت کرد.
 
* هنگامی که دروازه تراکتورسازی توسط شهباززاده باز شد قلعه نویی به شدت از این موضوع ناراحت بود و با حالت اعتراض‌ آمیز اشتباه مدافعان را به همکارانش نشان می‌داد. همچنین ستار همدانی با شجاع خلیل‌زاده بعد از گل استقلال صحبت کرد.
 
* پرتاب گلوله‌های برفی به سمت نیمکت استقلال در چندین نوبت به بدن توپ جمع کن‌های کنار زمین خورد جالب اینجا بود که یکی از توپ‌ جمع کن ها با اعتراض به سمت هواداران تبریزی گفت برف را به سمت نیمکت استقلال بزنید نه به سمت ما.
 
دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال با یک گل به سود آبی‌پوشان تهرانی در جریان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *