سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

محرومیت برای تیم‌‌های لیگ دسته اول و دوم

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 462595
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را درباره تیم‌های متخلف لیگ دسته اول و دوم صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های صنعت مس کرمان و خونه به خونه بابل برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم صنعت مس کرمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوری رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

جریمه 50 میلیونی برای تیم نفت مسجد سلیمان
دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم هرمزگان روز نهم آذرماه برگزار شد و تماشاگران نفت مسجد سلیمان به داوران این بازی فحاشی کردند. کمیته انضباطی طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی اعلام کرد که این تیم باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
جریمه نقدی برای تیم توسعه کیش
دیدار تیم های پیام وحدت کاشمر و توسعه کیش از سری رقابتهای لیگ دسته دوم به دلیل عدم حضور تیم توسعه کیش برگزار نشد. این تیم به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه و توبیخ برای تیم های شهرداری ارومیه و خلخال دشت
رقابت تیم های شهرداری ارومیه و خلخال دشت از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد واز سوی محرم نشاطی-مربی تیم شهرداری ارومیه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که موجب اخراج وی شد، صورت گرفت. بر همین اساس نشاطی به توبیخ کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مرتضی طلائیه نوری-مربی تیم خلخال دشت نیز به دلیل اعتراض به داوری اخراج شد. بر همین اساس وی نیز علاوه بر توبیخ کتبی باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم شهرداری ارومیه به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوران و پرتاب نارنجک به داخل زمین به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه 40 میلیونی برای تیم رهپویان رضوانشهر
قرار بود تا دیدار دو تیم شهرداری بوشهر و رهپویان رضوانشهر از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم رهپویان رضوانشهر این بازی برگزار نشد.
کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *