شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲۱
۱۱۵
معاون اول قوه قضاییه:

منافقین‌ خودی‌ها را بی‌سواد و کلاغ‌ می‌خوانند و به سر میزنشینی با شیطان بزرگ‌ افتخار می‌کنند

يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 462387
خداوند رحمان و رحیم و انبیا عظام و مفسرین اصلی وحی الهی ودر زمان غیبت فقیر جامه ما را با تابلوها و راهنمایی‌های شخصی به مسیری که ما را به مقصد عالی می‌رساند رهنمون هستند.
منافقین‌ خودی‌ها را بی‌سواد و کلاغ‌ می‌خوانند و به سر میزنشینی با شیطان بزرگ‌ افتخار می‌کنند
گروه سیاست جهان نيوز ـ  حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در دومین گردهمایی فرماندهان مراکز مقاومت بسیج سراسر کشور قوه قضاییه گفت: ۲ راه در پیش روی انسان وجود دارد که انسان برای انتخاب هرکدام آنها اختیار دارد، یکی از این دو راه راهی است که انسان را به مقصد عالی برساند و آن صراط مستقیم است و راه دوم انسان را به هلاکت رسانده و به چاه ویل می‌برد.

وی افزود: صراط مستقیم همان راهی است که هر مسلمان مکلفی حداقل در هر شبانه روز ۱۰ مرتبه از خداوند بزرگ طلب می‌کند که اهدناالصراط المستقیم.

محسنی اژه‌ای گفت: خداوند رحمان و رحیم و انبیا عظام و مفسرین اصلی وحی الهی و در زمان غیبت فقیه جامعه ما را با تابلوها و راهنمایی‌های شخصی به مسیری که ما را به مقصد عالی می‌رساند رهنمون هستند.

وی افزود: شیطان و شیطان صفتان ما را به سمت زلال و راه دوم دعوت می‌کنند و ما را به ورطه هلاکت می‌رسانند، بعضی‌ها برای ورود یا پیمودن صراط مستقیم سد راه می‌کنند یا سنگ‌اندازی و ایجاد مانع می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: چه کسانی سد راه مستقیم هستند و ایجاد مانع در این راه می‌کنند؟ به طور قطع اینها همان کفار، مشرکین و منافقین هستند.

محسنی اژه‌ای گفت: تابلو علامت کفار و مشرکین برای شخص مومن معلوم است و لذا مومن فریب کافر و مشرک را نمی‌خورد و اگر بخواهد با زور و ظلم سد راه مستقیم شود مومنین با او به مقابله بر می‌خیزند و در صورت وحدت، صبر و استقامت حتماً بر او پیروز خواهند شد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اما آن مانع و سنگ انداز مبهم و قابل توجهی که شناخت او ضرورت دارد و حتی راه چگونگی مقابله با آن را باید شناخت همانا گروه سوم یعنی منافقین هستند و منافقین کسانی‌اند که راه کفار و مشرکین را همواره می‌کنند.

وی افزود: ظاهر منافق با من و شما فرقی نمی‌کند، تابلوی منافق با تابلوی مومن مشابه یکدیگر است. منافق در جمع مومنین و در صف مومنین است نه در صف کفار و لذا شناخت مشکل است و برای عده‌ای حتی غیرممکن است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: ضربه‌ایی که منافق بر اسلام و مسلمین وارد می‌کند خیلی از موارد خطرش و فسادش از اقدامات کفار علیه اسلام و مسلمین بیشتر است.

محسنی اژه‌ای گفت: بر پایه اهمیت و خطر منافقین، قرآن کریم در سوره‌های مختلف قرآن مسئله نفاق و منافقین و خطر آنها و عملکرد آنها و شناخت و مقابله با آنها را مطرح می‌کند و حتی یک سوره را به نام منافقین نامگذاری می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خداوند مسئله منافقین را مطرح کرده، وعده بسیار سنگینی به آنها داده و آنها را در زمره کفار و مشرکین و حتی بدتر از آنها قرار داده به گونه‌ای که از آنها با عنوان فاسقین یاد کرده و با آنها برخورد می‌کند.

وی گفت: آیا ممکن است کسی فکر کند این همه آیات الهی فقط مخصوص منافقین زمان رسول‌الله و صدر اسلام باشد هرگز کسی چنین حرفی نمی‌زند.

وی افزود: همه منافقین عصر ما و امروز ما و منافقین سال ۹۴ کشور چه کسانی هستند؟ چگونه آنها را بشناسیم؟ چگونه آنها را افشاء کنیم و چگونه به دیگران بشناسانیم؟

محسنی اژه‌ای افزود: آیا منافق یا منافقه‌ای که چه بسا از ده‌ها سال پیش توسط شیطان و شیطان‌صفتان در جامعه مومنین نفوذ کرده و به دستور شیطان یا اربابش یا هوای نفس برای فریب دیگران چهره باطنی خود را پوشانده و برای عدم افشای باطنش خوب حرف زده و سعی کرده خوب استدلال کند می‌شود یکباره او را به مردم معرفی کرد و این موضوع مورد قبول مردم واقع می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه به بررسی خصوصیات منافقین پرداخت و گفت: از جمله خصوصیات منافق این است که هم با مومنین نشست و برخواست می‌کند و هم با دشمن آنان سر و سری دارد، در جلوت با مومنین همراه و هم‌کلام است و در خلوت با دشمنان اسلام و مسلمین و مومنین خواهد بود و خواسته آنها را دنبال می‌کند.

وی افزود: منافق با جملات دوپهلو و مبهم صحبت می‌کند و غیرشفاف است، این افراد سعی می‌کنند دشمن را خودی جلوه دهد. این فرد سعی می‌کند توان خودی را کوچک و کم نشان دهد، برای حل اختلافات به جای ارجاع به خدا و رسول و جانشین رسول و ولی فقیه آدرس غلط برای مراجعه به طاغوت و دشمن و مستکبر می‌دهند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: منافق سخن و فعل و انفعالش مورد خشنودی دشمن است و در واقع دشمن سخن خود را از زبان منافق بیان می‌کند، منافق در مقابل مومنین حالت تکبر و نخوت دارد و در مقابل مستکبرین و سرکشان طاغوت نرم و به اصطلاح با زبان دیپلماسی سخن می‌گوید و لبخند می‌زند.

محسنی اژه‌ای گفت: منافقین امروز نشست با ظالمین و سران ظلم و استکبار غرب را افتخار می‌دانند و قهرمانان و جان‌برکفان مردم خود را تحقیر می‌کنند، آنها را عقب مانده، افرادی کلاغ و بی‌سواد می‌دانند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: منافقین به سر میز نشستن با شیطان بزرگ افتخار می‌کنند و می‌گویند هنر ما است که امروز شیطان بزرگ آمریکا به ما نظر خوبی دارد، آیا این افتخار دارد که شیطان نظر مساعد به ما داشته باشد؟ البته زهی خیال باطل که آنها با مردم مومن خوب باشند و روی خوش نشان دهند.

وی تصریح کرد: منافقین نفوذی در صف مومنین اگر برای رسیدن به هدف شوم‌شان نیاز به زمان باشد صبر می‌کنند و عجله نمی‌کنند و چهره خود را زود مشخص نمی‌کنند.

اژه‌ای در ادامه خطاب به بسیجیان حاضر گفت: ورود به صراط مستقیم مهم است ولی مهمتر از آن باقی ماندن در صراط مستقیم است و به همین جهت هرشبانه‌روز و در تمام عمر می‌گوید اهدنا الصراط المستقیم.

وی افزود: در همین زمان و در طول سی و چندسال بعد از انقلاب ملاحظه می‌کنید که چه کسانی با امام بودند، چه کسانی با نظام بودند و اکنون در چه مسیری هستند، امروز تعیین شیطان بزرگ آمریکا و یا در کنار روباه پیر علیه مردم و نظام اسلامی خود شبطنت می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: توصیه می‌کنم که امام و مقام معظم رهبری را رها نکنید، توصیه می‌کنم کلام خدایی امام و کلام خدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی را آوازه گوشمان کنیم و اجازه ندهیم شیطان ما را به راه خود بکشاند.

وی افزود: و توصیه می‌کنم وصیت‌نامه امام را مکرر بخوانید و در همین روزها هم بخوانید و بدانید که امام نسبت به نفوذ و نفوذی‌ها چه فرمودند و چه سفارشی به شورای نگهبان، به نمایندگان مجلس و به مردم نسبت به انتخاب اعضای خبرگان رهبری و نماینده مجلس کردند.

محسنی اژه‌ای گفت: سخن امام و رهبری چون از کلام خدا ناشی شده است همیشه زنده است و سخنان امام در سال ۶۱ در مورد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حکایت از آن دارد که گویی امام با شرایط امروز آشنا بوده و این سخنان را به زبان و فهم امروزی جاری کرده.

معاون اول قوه قضاییه گفت: قول می‌دهم به حول و قوه‌الهی با کمک شما بسیجیان، منافقین و نفوذی‌ها را شناسایی کنیم و پس از دستگیری به اشد مجازات برسانیم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاالله نظام به زودیاز شر این منافقین نجات پیدا کند
مراد
Iran, Islamic Republic of
اگر اينگونه است چرا قوه قضاييه هيچ اقدامي نميكند؟
اینجوری هست، چون واقعیات این رو میگه.
شیطان
Iran, Islamic Republic of
دستت درد نکنه محسن اژه ای از این حرفا بزن دوست دارم .
Romania
تا مردم هم به این نتیجه برسند.
United States
تا ابد هم داد و فریاد کنین مردم به نتیجه مورد نظر شما نمیرسن
Iran, Islamic Republic of
حالا مردم كي به نتيجه ميرسن؟
چند روزی است که به خوبی پرده از چهره اصلی برخی کنار می رود...
مردم از این منافقین بی زارند
Iran, Islamic Republic of
مردم سال 92 نظرشان را پاي صندوق راي اعلام كردند ودر آينده نزديك دو باره و با صداي بلندتر اعلام خواهند كرد
چه ربطی داره؟! مردم سال 92 به یک شخصیت روحانی رأی دادند. تمام شخصیت های روحانی که مصون نیستند.
ثانیاً، مردم به همان شخص روحانی رأی دادند که به صورت مشروط، امورشان را انجام دهد. مردم نگفتند منتخبشان آزاد است هر کاری دلش خواست بکند.
ثالثاً فرض که مردمی به شخصی رأی داده اند که او و اطرافیانش و هر شخص دیگری، هر کاری دلش خواست بکند. این خواسته انجام شدنی نیست. چرا که بر خلاف قانون است.
United States
عزيزم مردم مهم نيستند .. مهم است .
سرور
زیاد خوشحال نباشید.تعیین کننده رای مردم خود مردم هستند نه شما.کثرالشک نباشید.
ناشناس
Romania
اتفاقا مردم مهم هستند که این همه از انها حرف میزنند.
تا مردمی نباشند حکومت کردن معنی ندارد.
فقط خداست که به هیچ کسی نیاز ندارد جناب!

اگر نه پیامبر نمیگفت من هم یک بشر هستم!
حضرت رسول الله صل الله علیه و آله و سلم، فرمودند من هم مانند شما بشری هستم. این یعنی فکر نکنید من از فرشتگانم و دین برای شما قابل اجرا نیست.
ربط این مسئله با تأثیر مردم در حکومت چیه که جنابعالی ربط دادی؟!
ثانیاً مگر کسی گفت مردم مهم نیستند. ما گفتیم رأی مردم در چارچوب قانون قابل تفسیر است، یعنی هر کسی مردم رأی دادند که نمی تواند هر کاری دلش خواست بکند. احمدی نژاد هم هر کاری دلش خواست می توانست چون رأی مردم را داشت؟
ثالثاً بله ما زنده به اراده خدا هستیم. فقط خدا.
Romania
بیشتر افرادی که به روحانی رای دادند منتظر عمل به وعده ی صد روزه بودند نه رکود 800 روزه و بی کاری روز افزون
Latvia
متن را یکبار دیگه بخوانید...
خطر منافقین دقیقا همین هست که مردم رو به غلط می اندازن و حتی ملت ممکنه به دارو دسته ش رای هم بدن...
البته ما هم امیدواریم در آینده ی نزدیک با کنار رفتن و پاک شدن بزک اونها مردم انتخاب خودشونوبکنن و یکبار برای همیشه کشور رواز لوث وحودشون پاک کنن...
محسن
ذر سال 92 کلاه گشادی سر مردم رفته مردم بیشتر بخاطر لباس روحانیت به او رای دادند مثل خاتمی که دیدید چه بلایی سر اسلام وانقلاب آورد انشالله ایبنها در همین دنیا روسیاه میشوند در این دوسال به مردم توهینهایی شده که پرده از چهره ..شان برداشته شده وروسیاه شدند ودیگر حرفی نیست که نگفته باشند وتوهینی نیست که به مردم نکرده باشند
Romania
سال 92 مردم فریب شعارهای قشنگ را خوردند اما این کار دوباره تکرار نخواهد شد
کاظم
نخیر سال 84 فریب خوردیم.
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا
علی اصغر
..

سپاس

عجب جملات سنگینی بود از آقای اژه ای.....
چــغــوک
درود بر جناب اژه ای
باید کسی جواب...
Iran, Islamic Republic of
خجالت داره
Romania
کی باید خجالت بکشه ؟
Iran, Islamic Republic of
... بخشی از حرف بزرگان را میگوید و استناد میکند و بخشی را بدون توجه باقی میگذارد
احسنت
منظور از خودي كيست..
آقای اژه ای سران فعلی منافقین که واضح هستند تا بیشتر خرابی بوجود نیاورده اند دستگیرشان کنید از همان بالا هم شروع کنید. به کدامین مصلحت مسامحه می کنید آیا دوباره باید فتنه 88ایجاد شود و پس از خسارتها اقدام کنید آیا باید .. ها که علنا می گویند ما با منافقین و بهاییت هستیم باید همچنان به همه ارزش ها بتازند؟ طاهری
Iran, Islamic Republic of
چرا دستگيره شون نميكنن؟
United States
دستگیره چیه اخوی؟
Iran, Islamic Republic of
دستگيره كه معنيش معلومه
علی
سلام ؛ بابا دمش گرم بالاخره یه مرد پیدا شد تا جواب جفنگیات بعضی هارو بده . خدا حفظش کنه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
منظوره اون... است كه مردم را كلاغ خطاب كرده ...
Iran, Islamic Republic of
کلاغ داریم تا کلاغ
البته کلاغ باشی خیلی بهتره که موش یا لاشخور یا روباه باشی. کلاغ شرف داره به این موجودات.
تا آنجا که ما می دانیم عقل کلاغ بیشتر از کرگدن است.
سرور
برادر عزیز.کسی که به منتقدان دولت توهین می کند کمی دقت کنید،خودش کلاغ.. است.ملت نه کلاغ هستند و نه حیوان دیگری.انسان هستند و در سال 96 به امید خدا توی دهن متوهمین و متوهنین می زنند.
منصور
خدایا به مسوولین دلسوز و وفادار به انقلاب و امام و ولایت فقیه نصرت عنایت بفرما.
خدایا به مسوولینی که منافق و نامرد و کرگدن و کردن کلفتند خفت و خواری و رسوایی عنایت بفرما.
دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
آخیش!!! الحمدالله یکی بالاخره حرف دل مارو زد!!! خدایا شکرت :)
Iran, Islamic Republic of
دلت خنك شد برادر؟
بله خنک شد. خدا هم در قرآن مجید می فرماید ب مجازات دشمنان خدا، دل مؤمنین شاد می شود.(نقل به مضمون)
United States
مفسر قرانم هستین برادر؟ تفسیر به رای کار از خدا بیخبرانه مراقب باش
تو قرآن نمی خوانی مشکل از توست. تو از قرآن دوری. تو کلام خدا رو کنار گذاشته ای. ما مراقب باشیم.
برو قرآن بخوان تا بفمهی چه کاری درست و چه کاری غلط است. تفسیر خاصی هم بلد نباشی، معنیش رو نوشته. از روی معنیش بخونی هم متوجه میشی خدا با دشمنان، بسیار سخت و با مؤمنان بسیار مهربان است.
پس مراقب باش جلوی حرف خدا نایستی.
قرآن نخواندن چی؟ کار از خدا با خبرانه؟!
Iran, Islamic Republic of
قران نخواندن گناهش خيلي كمتره از قران تفسير به راي كردن
و قرآن خواندن و عمل کردن خیلی ثوابش بیشتره از قرآن نخواندن و ادعا کردن.
قرآن نخواندن و تفسیر به رأی کردن هر دو زشت است. اینجا هم کسی تفسیر به رأی نکرد. ضمناً قرآن خواندن از هردویش بهتر است.
تفسیر چی؟ خدا نفرمود دشمنانش را مجازات خواهد کرد؟! اگه این مفهوم برای شما تفسیره، برای ما عین کلمات قرآن مجید هست.
علی
Iran, Islamic Republic of
یک روز بروید شما آقایان بین مردم راه بیفتید .ببنید مردم چه فکری می کنند
صدای پای صادق خلخالی جدید می اید.
چــغــوک
وقتی... اظهار وجود میکنن ...
خوب، اين منافقين را رد صلاحيت كنيد.
Iran, Islamic Republic of
دستگيره شون كنن بهتره
United States
دستگیره؟
Iran, Islamic Republic of
گيره دست
... انقلابیون واقعی و دلسوز ..
... شده رئیس دولت و وزیر دولت.
واقعا آدم تعجب میکنه . یه مرد پیدا شد
مرگ بر منافق و حامی منافق.
انشاالله 7 اسفند چنان مشتی بر دهان شما افراطیون بزنیم که تا چند ماه فقط مات و مبهوت نگاه کنید!!! اگه امثال شما مومن هستند نن یکی با افتخار داد میزنم که از شما مومنان!!!!! نیستم
ادب!
اخ دندونامون شکست نزن7درصدی!
تو92 با رای عرف و تبلیغات سنگین از پول دانشگاه آ.ومرفه هان بی درد به نون و نوایی رسیدید شتر در خواب بیند پنبه دانه!!!!!!
تو با هفت جدت و بزرگتر حتی سینیور جونت هم بویی از مومن بودن نبردید من هم اینو داآآآآآآد میزنم!!
افتاد افساد طلب!!!!!!!!!!!!
یه روز میگین عارف رای نداره یه روز میگین با رای عارف...
United States
از17میلیون روحانی5میلیون مال عارفه!!
دقیقا درسته
البته این آقایون خود مومن پندار هستند بیشتر تا مومن!!!!
Iran, Islamic Republic of
از کی تا به حال اصلاح طلبا خودشون رو مومن می دونند
Iran, Islamic Republic of
ادعای دینداری برای افساد طلبها از بارزترین مصادیق جمع نقیضین هست....
Iran, Islamic Republic of
بخش اولش رو که ... اومدی قرمه سبزی... اما بخش دومش رو راست گفتی... یقینا تو و همفکرانت از مومنین نیستید... امثال شما ها تنها هم و غمتون شکمتون هست و درددتون درد دین و محرومان نیست
کیوان
Iran, Islamic Republic of
آقا دمت گرم
جیگرم حال اومد
خیلی مردی
Iran, Islamic Republic of
....اما خوب بدون خودشیرینی نمیشه
حسین
از حق گویی و روشنگری جناب اژه ای تشکر می کنم.
کاش رسانه ملی بعد از چهار دهه، روپوشانی و مصلحت اندیشی را کنار بگذارد و چهره منافقین را آن طور که هستند برملا کند. به تعداد هر جوان نسل سوم و چهارم که گمراه شوند و حقایق را ندانند وبه تعداد قطره قطره خون شهیدانی که در سراسر جهان فدای انقلاب و اسلام ناب محمدی شدند همه مسئولیم.
پس مواظب حد و اندازه مصلحت اندیشیتان باشید.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آقای اژه ای فقط اسم نیاوردند . ایشان باید در دادگاهی علنی و با سند و مدرک معتبر این منافقین و نفوذی ها را معرفی کنند تا تکلیف نظام برای همیشه با این افراد مشخص بشه،
اگر آقای اژه ای اینطور که شما می گوید که مهمترین و حساسترین مراکز تصمیم گیری کشور در دست منافق و نفوذی ها است ، پس سکوت قوه قضائیه در برابر این جریان خطرناک خیانتی بزرگ و نابخشودنی است که حکم خیانت بدتر از منافق بودن و نفوذی بودن است
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بله اينه همه مشكلات كه براي كشور ايجاد شده در قضيه هسته ايي و موشكي و اقتصادي همه و همه از اين كانالها لو رفته ...
Iran, Islamic Republic of
داداش حالا یکی مردونگی کرده کمکش کنید نه این که تمام دردهاتون رو روی دوش اون بندازید لطفا دعا کنید براش
سخنان جناب اقای اژه ای بسیار دلگرم کننده است این سخنان روزنه امیدی در دلها ایجاد می کند . کنایه های ایشان نشان از بصیرت و شجاعت در کلام دارد . خداوند ایشان و کلیه افراد بصیر و مومن ما را از تمامی بلیات حفظ کند .
Romania
دمت گرم حاجی!شما همیشه عمیق و مطمئن سخن می گی.
Iran, Islamic Republic of
اژه ای درود بر تو
درودبربصیرت اژه ای
Iran, Islamic Republic of
اژه ای خام این تعریفا نشی . از خدا باید ترسید .
این احمدی نژاد بود که درسال 88 چهره منافقین را رو کرد وبه مردم شناساند
Iran, Islamic Republic of
پس چرا حجاریان رو که بانی اصلی این فتنه ها از سال 1376 است را با یک عذر خواهی رها کردند تا دوباره برنامه ریزی یک فتنه دیگه رو بکنه
Iran, Islamic Republic of
رای خوبی آورد.
عبادی
حقیقت را بگویید اگر به ضررتان هم باشد (امام ره) ولی داداش عزیز بی نام ونشان این احمدی نزاد بود سال 88 فتنه رااغاز کرد
شما که تا دیروز فتنه را قبول نداشتی؟!
وانگهی، احمدی نژاد چجوری فتنه را آغاز کرد دروغگو. احمدی نژاد هر حرفی زد، مردم رأی دادند و خیابان ها خلوت بود. خیابان ها را چه کسی شلوغ کرد و چه کسی دستور کشتار مؤمنین را به شهروندان فتنه گر داد؟!
Germany
افرین بر اقای اژه ای چهر ه منافق را رو کرد و در پیشگاه خداوند خودش را روسفید کرد حال بامردم است که تصمیم گرفته و آنها را از کار برکنار کنند باید ملت بخواهند تا نظام اسلامی دست بکار شوند و ریشه فتنه را خشک کنند ملت میتوانند در ایران بانوشتن طومار فیتیله منافق و منافقه را بپیچند برخی از بدو پیروزی انقلاب مخلوط میزد اگر به تاریخ مراجعه کنید برای شما روشن خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
"منافقین به سر میز نشستن با شیطان بزرگ افتخار می‌کنند و می‌گویند هنر ما است که امروز شیطان بزرگ آمریکا به ما نظر خوبی دارد، آیا این افتخار دارد که شیطان نظر مساعد به ما داشته باشد؟ البته زهی خیال باطل که آنها با مردم مومن خوب باشند و روی خوش نشان دهند".
این بنده خدا یادش رفته رهبر انفلاب از همین طیف که ایشان با این لحن یاد میکنند چقدر حمایت می کند و به نیکی یاد می کند این تذهبون؟
رهبر انقلاب از شخص حمایت کردند یا عملکرد؟!
یا ثارالله
خدا رحمت کنه پدر و مادرت رو... خدا خیرت بده... مدت مدیدی بود فریاد انقلاب، که به واقع مایه آرامش و سرور مومنان و غیظ و واهمه منافقین وکفار میباشد، را از هیچ مقام و مسولی جز مولایمان امام خامنه‌ای عزیز حفظه الله نشنیده بودیم.
خودم
Iran, Islamic Republic of
این اظهارات آقای اژه ای برای بالای منبر است شما که مسئولیت دارید باید وارد عمل شوید وبا منافقین برخورد کنید نه اینکه سخنرانی کنید....
کرمانشاهی
Iran, Islamic Republic of
درانتخابات سال94بازهم مانند 92به تندروی نه خواهیم گفت
Romania
الحمدالله اسرائیل و بی بی سی هم به ما میگه تندرو
Iran, Islamic Republic of
تند رو یعنی گروه فشار یعنی نهروان یعنی داعش و بوکوحرام
Romania
قربان دهنت که این سخنانت را باید با طلا نوشت
شهاب
Romania
آقای اژه ای قدردان مواضع صریح و شفاف شمائیم و شجاعتتان را در مقابل منافقین زمان قدردانیم
وقتی رد صلاحیت شدسید، باید برید بین ضد انقلاب فراری مسابقه بدید. خدا را شکر، چهره جریان افسادطلب رو شد.
چقدر این فضای رسانه ای چرت است.
مدد
چه عجب مسئوليني هم پيدا ميشن كه صحبتهاي دشمن كو يانه روجواب بدن ؟آفرين
Iran, Islamic Republic of
از دشمنان دارم شکایت به دوستان
چون دوست دشمن است شکایت کجابریم

هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک
SAABER
United States
فداااااااااااااا . .......
محمد صدر
United States
سلام و درود خدا بر شما و همه سربازان بصیر انقلاب و یاران با وفای رهبر معظم انقلاب اسلامی. جناب محسنی اژه ای، شما به عنوان معاون اول قوه قضائیه لطفاً این مطالبه مردم پاسخ دهید که چرا پس از 6 سال هنوز یکی از سران فتنه 88 آزاد است و سایر همدستان و فتنه گران تلاش دارند دوباره او را وارد صحنه فتنه گری نمایند؟ چرا با ایشان برخورد نمی کنید؟ چرا قانون اسلام را در مورد او پیاده نمی کنید؟ چرا قاطعیت علی گونه از خودتان نشان نمی دهید؟ این وظیفه قوه قضاست که به اینگونه مسائل رسیدگی کند تا منافقین فرصت رشد و نمو نداشته باشند. ما منتظر قاطعیت قوه قضائیه هستیم. یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر گناهی بر آنها مترتب بود آنها را آزاد نمیگذاشتند . از آنها چیزی در دست نیست . برادر
Iran, Islamic Republic of
خیلی خودتو توی این مسئل وارد نکن . جوش میکنی .
مرگ بر منافق
..
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک طرفه قضاوت نفرمایید اگر کسی قارقار کرداورا به کلاغ تشبیه میکنند
الان دقیقاً شبیه کلاغ شدی.
ما که یکطرفه قضاوت نکردیم. اراجیفی گفتند. ما جواب اراجیف را دادیم. به این میگن دو طرفه کلاغ جان.
Iran, Islamic Republic of
معلومه خيلي وقته كلاغي چون خوب قار قار ميكني
گوشهایت قار قار میشنوه. وگرنه برای آدم، کلمات ما کاملاً واضح است.
معلومه حقیقت در گوش [...]، مثل قار قار می ماند. اگر از فساد و فحشا و بی حجابی و رقص زیر میدان آزادی میگفتیم، کلاممان شده بود لعل و جواهر.
Iran, Islamic Republic of
منظور این بود که قاضی القضات یکطرفه قضاوت نکنه.نه شما
رضا
Iran, Islamic Republic of
"شیطان صفتان ما را به سمت زلال و راه دوم دعوت می‌کنند..."
مجیدجان زلال غلطه! منظورش ضلال بوده.
مصطفی
جهان نیوز خدا اجرتون بده که نظر مردم رو بدون کم و کاست پخش می کنید نه مثل خبرگزاری فارس که بعضی وقتا ماله کشی دولت رو می کنه !!!

خدا امثال محسنی اژه ای و آملی لاریجانی رو حفظ کنه که در آشکار کردن چهره منافقان اجر بسیار زیادی نصیبشون بشه انشاالله !!

این دولت .. کهنسال با آن شعارهای عوام فریبانه در این دو سال و نیم مردم رو بدبخت تر از آنی کرد که بودند !!!
کلید روحانی تمام درها رو به روی مردم بست !! از قطع یارانه بسیاری از نیازمندان تا گرانی چندین باره گاز و برق و بنزین و قطع بورسیه دانشجوهای دکترا !! تمام دستاوردهای هسته ای هم که به باد داده شد !! .. تحریف امام خمینی و امام حسین !!!

..
محسن
Iran, Islamic Republic of
به حول وقوه الهی در انتخابات 94هردومجلس تندروها را به تاریخ خواهیم پیوست
تو اگر الله را قبول داشتی، مجلس خبرگان رهبری را تندرو معرفی نمیکردی. شما بنده شیطانید و باید از او مدد بطلبید.
Iran, Islamic Republic of
تو الله را قبول داری بسه از طرز حرف زدنت معلومه .