چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۳
۲
سردار سعید قاسمی در گردهمایی اعتراضی دانشجویان:

عده‌ای دنبال جانشین رهبری هستند

پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب: 461921
فرمانده دوران دفاع مقدس ضمن تسلیت به سه ملت نیجریه، پاکستان و آذربایجان گفت: نیجریه زخم بزرگ استعمار کثیف انگلیس را به پشت می‌کشد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو سعید قاسمی فرمانده دوران دفاع مقدس بعدازظهر امروز در گردهمایی بزرگ دانشجویان در اعتراض به کشتار مسلمانان نیجریه و آذربایجان که با حضور جمعی از طلاب نیجریه و آذربایجان تحت عنوان «فرزندان خمینی از ناردانان تا زاریا» در دانشکده فنی دانشگاه تهران تصریح کرد: اولین هولوکاست واقعی در جنگ‌های جهانی اول و دوم توسط انگلیس در ایران رخ داد.
 
وی با اشاره به هولوکاست رخ داده در ایران خاطر نشان کرد: آنها برای سیر کردن سربازان خود انبارهای آذوقه را در ایران خالی کردند و این چیزی است که متاسفانه وزارت علوم ما در کتاب های خود قرار نداده است.

سعید قاسمی با اشاره به اینکه یکصد سال طول می‌کشد تا چنبره فرهنگی انگلیس از ایران خارج شود تصریح کرد: در نیجریه شیخ زکزکی ده میلیون نفر را شیعه کرده بود و امسال در مسیر راهپیمایی اربعین فیلمی از حضور سه میلیون نفری شیعیان نیجریه در روز عاشورا دیدم حتما سعودی ها و صهیونیست‌ها برای آن ها برنامه دارند و اجازه نمی‌دهند به راحتی به کار خود ادامه دهند.
 
وی افزود: باور نمی کردیم حوثی‌ها با تفکر حسینی باب المندب که منطقه بسیار مهمی است را بگیرند.
 
این فرمانده نظامی دفاع مقدس با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها پشت این کشتارها هستند بیان داشت: شیخ زکزکی در آخرین سخنرانی خود به ارتباط دولت با رژیم صهیونیستی اعتراض کرده بود آن ها وقتی مقاومت را در خانه شیخ زکزکی دیدند با نارنجک به آنجا حمله کردند.
 
وی با بیان اینکه از مسعود رجوی تا بوکوحرام همه از یک طایفه هستند تصریح کرد: ما در دوران پسا برجام هستیم و وقت این را نداریم که بدانیم آفریقا و آمریکای لاتین کجاست! امروز افراد معلوم‌الحال به راحتی در دانشگاه رژه می‌روند و عده‌ای هم دنبال جانشین رهبری هستند.
 
قاسمی در ادامه افزود: والله قسم اگر نفوذی‌ها عقب نشینی نمی کردند مرکز فرماندهی ما امروز در قلب اروپا بود جنایات فتنه  67، 78 و 88 باعث این شده است.

قاسمی با بیان اینکه نمی توان مثل مسعود رجوی را حتی در داعش گیر آورد عنوان کرد: فکر نکنید فقط بن لادن و داعش در اهل سنت بودند که این کارها را انجام می دهند در حالات اخوان المسلمین که ابتدا با شور و احساسات و استفاده از جوانان انقلابی بود می بینیم با ورود نفوذی ها و انحراف در سازمان چه اتفاقی در مسیر آن ها افتاد؟

این فرمانده دفاع مقدس با بیان این که در ایران هم گروه های مختلفی مثل نهضت آزادی داشتیم خاطر نشان کرد: آخر این گروه کارش به جایی رسید که امام گفتند اگر نظام دست آن ها بود همه را به آمریکا تسلیم می کردند.
 
وی با اشاره به اینکه وقتی اتفاقات لانه جاسوسی افتاد بازرگان استعفا داد و امام استعفای او را پذیرفت تصریح کرد: وزیر خارجه وقت نیز یک سال بعد اعدام شد که از اعضای نهضت آزادی بود گروه دیگری در کشورمان به نام گروه فرقان داشتیم که جزو شیعیان انحرافی بودند گروه دیگری به عنوان مجاهدین خلق 17 هزار شهید این کشور حاصل کار آن ها است.
 
قاسمی گفت: متاسفانه دانشگاه ها فقط چند ساعت در خدمت حزب اللهی ها است اما کل ساعات هفته در خدمت نفوذی ها می باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مدل های فتنه متفاوت است قلب تپنده این جریان عاشورایی رهبر انقلاب است با بصیرت و خون باید این مسیر را نگه داشت همه این افراد در نیجریه، پاکستان و آذربایجان به جرم بیعت با رهبری و انقلاب کشته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر این فتنه گران منافق
انشا الله به گور می برند آرزوهای شومشان را