شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

توصیه وزارت کشور به نامزدهای انتخاباتی

پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 461825
رئیس ستاد انتخابات در توصیه ای به داوطلبان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان در روزهای ابتدایی برای ثبت نام مراجعه کنند و اسناد و مدارک مورد نیاز را همراهشان داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد حسین مقیمی در اولین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: روند ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان به خوبی پیش می رود و آماری که تا این لحظه از سراسر کشور به گوش می رسد نشان دهنده این است که شرایط به خوبی پیش می رود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان در ۳۱ حوزه اصلی انجام می شود، افزود: هزار و ۳۲ حوزه فرعی و ۳۱ حوزه اصلی روند انتخابات خبرگان را پیش می برند همچنین برای مجلس شورای اسلامی نیز ۲۰۷ حوزه اصلی تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات در توصیه ای به داوطلبان ثبت نامه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: از داوطلبان می خواهیم که در روزهای ابتدایی برای ثبت نام مراجعه کنند بخصوص در مورد مجلس شورای اسلامی حتما این نکته لحاظ شود و داوطلبان اسناد و مدارک مورد نیاز را نیز همراهشان داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *