يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱
واکنش عجیب پرسپولیسی‌ها به خداحافظی قهرمانی

محسن ، بری دیگه برنگردی !

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب: 461314
هواداران تیم پرسپولیس واکنش عجیبی به خداحافظی داور فوتبال کشورمان از دنیای قضاوت داشتند.
به گزارش جهان ، داور باسابقه و جنجالی فوتبال ایران روز گذشته بعد از قضاوت دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی رسما از دنیای داوری خداحافظی کرد.

   هواداران تیم پرسپولیس در اقدامی جالب به خداحافظی محسن قهرمانی داور فوتبال کشورمان واکنش نشان دادند. هواداران پرسپولیس شعار می‌دادند قهرمانی بری دیگه برنگردی!

محسن قهرمانی که روز گذشته با شعار آنها را به خدا واگذار می کنم آخرین قضاوت خود را به پایان رسانده بود برای پرسپولیسی ها به نظر می رسد خبر خداحافظی اش با استقبال همراه شده است.
 
طرفداران پرسپولیس که از شب گذشته در فضاهای مجازی موضع سختی علیه این داور گرفته بودند در خلال دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش با سر دادن شعارهای رضایت خود را از این خداحافظی اعلام کردند.
 
قهرمانی که بعد از ماجراهای دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس و ادعای علی دایی از داوری محروم شده بود این فصل دوباره سوت به دست گرفت و روز گذشته هم خداحافظی کرد اما خاطرات بد هواداران پرسپولیس از این داور مشهدی باعث شد آنها با شعار محسن قهرمانی بری دیگه برنگردی از آن استقبال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این داور بارها با سوتهای غلط هواداران تیم پرسپولیس را ناراحت کرد