کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد مجری معروف از آلودگی هوا/ ابتکار: هوا بهتر شده است!

23 آذر 1394 ساعت 9:35

معصومه ابتکار در گفتگوی ویژه خبری بر کاهش آلودگی هوا، ضرورت افزایش بودجه محیط زیست، رفع تصرف اراضی ملی و جرم‌انگاری تخریب محیط زیست تاکید کرد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، راحله امینیان مجری تلویزیون در آخرین مطلب خود در اینستاگرام به وضعیت آلوده هوای پایتخت اعتراض کرد.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت:


خانم ابتکار سلام

حال ریه های ما خوب است،اما شما هرگز باور نکن.

ما اصلا در حال خفه شدن نیستیم، اما شما باور نکن.

بچه های ما هر روز بدون کوچکترین سرفه و مشکل تنفسی،شاد و سرحال به مدرسه میروند، اما شما باور نکن.

خانم ابتکار،از بس هوای تهران آلوده نیست، حال همه ی ما خیلی خیلی خوب است، اما شما اصلا و اصلا باور نکن.

خانم معاون رییس جمهور، تنفس برای ما خیلی سخت و مشکل شده، اما اینبار به خاطر خدا هم شده باور کن!

پی نوشت:

١-کاش بیایند و به ما مردم بینوا توضیح دهند،که عدم تعطیلی مدارس در این روز بسیار بسیار آلوده ی هوا، چقدر کارایی و سود برای کشور دارد. توضیح!!!

٢-خدایا مثل همیشه خودت مدیریت کن هوای این شهر پردود و آلوده رو.بخاری از مدیران محیط زیست بلند نمیشود مثل تمام سالهای دولت نهم و دهم و حالا یازدهم و.......


راحله امینی ـ مجری برنامه"به خانه بر می گردیم"

ابتکار: هوای شهرهای بزرگ بهبود یافته است

به گزارش جهان، انتقاد اینستاگرامی مجری صداوسیما از وضعیت آلودگی هوا و مطلب کنایه آمیزش خطاب به ابتکار درحالی است که رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، در برنامه گفتگوی ویژه خبری، صراحتا اعلام کرد که "هوای شهرهای بزرگ بهبود یافته است"!

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر بهبود کیفیت هوا در شهرهای بزرگ کشور گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده و اهتمام دولت یازدهم در خصوص حل معضل آلودگی هوا، امروز شاهد بهبود کیفیت هوا در شهرهای بزرگ هستیم به طور مثال در اصفهان روزهای سالم سه برابر شده است که نشان می‌دهد برنامه‌های در حال انجام پیشرفت مناسبی داشته است البته عقب ماندگی و تاخیر در برنامه‌ها زیاد داریم که مشکلات اقتصادی کشور نیز باعث می‌شود این عقب ماندگی‌ها افزایش یابد.

وی ادامه داد:‌ با اهتمام دولت یازدهم بودجه سازمان محیط زیست رشد داشته است اما با توجه به وظایف سنگینی که بر عهده این سازمان قرار دارد این افزایش بودجه متناسب با وظایف نبوده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که سایر دستگاه‌ها نیز در امر محیط زیست دخیل هستند و بودجه آن‌ها نیز در این امر تاثیرگذار است.


کد مطلب: 461168

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/461168/انتقاد-مجری-معروف-آلودگی-هوا-ابتکار-بهتر-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com