سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۲
۱۵

جناب‌انصاری،از16تحریمی که لغو شده سه مورد را نام ببرید؟

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب: 461130
در صورتی که آقای انصاری همچنان بر نظر خود اصرار دارد، بهتر است تا با صدور بیانیه‌ای رسمی، ضمن شمارش تنها ۳ تحریمی که تاکنون بر اساس برجام لغو شده است، افکار عمومی را دراین‌باره روشن کند.
جناب‌انصاری،از16تحریمی که لغو شده سه مورد را نام ببرید؟
به گزارش جهان، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت به خاطر برجام، ۱۶ مورد تحریم لغو شده است.
 مجید انصاری ضمن سخنانی در جمع مردم قزوین که به دعوت علیخانی صورت گرفت، گفت: «دولت در این رابطه (برجام) کاری کرد کارستان و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، سایه شوم ۱۶ تحریم پی‌در پی و فلج‌کننده که برخی آنها را کاغذ پاره می‌خواندند را از سر ملت و کشور برداشت.»

رجانیوز نوشت: در صورتی که آقای انصاری همچنان بر نظر خود اصرار دارد، بهتر است تا با صدور بیانیه‌ای رسمی، ضمن شمارش تنها ۳ تحریمی که تاکنون بر اساس برجام لغو شده است، افکار عمومی را دراین‌باره روشن کند. در عین حال سوال دیگری هم مطرح است و آن اینکه اگر واقعا ۱۶ مورد تحریم لغو شده، اثر و مابه‌ازای واقعی اقتصادی آن چه بوده است؟!
منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


1- تحریم سیگار !! 2- تحریم نوشابه !! 3- تحریم آب میوه !! 4- تحریم مسواک !! 5- تحریم خمیردندان !! 6- تحریم لوازم آرایش !! 7- ( که خیلی هم مهم هستش ) تحریم کود حیوانی !! ... اینهمه تحریم فلج کننده را برداشتن ( خصوصا مورد آخری خیلی اهمیت داره ! ) اونوقت شما نمیتونین ببینین ؟ !!!!!‌ بابا سطح توقعتون خیلی بالا است !!!!!!!!!!!!!!!
تحریم کود برای عبور از رو کود بود
Iran, Islamic Republic of
تحریم فرش هم می نوشتی، باور نداری از برادر عراقچی که تاجر فرش است سئوال بفرمایید!
معلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آقای انصاری ! بصیرت ، عزیزم ! برجام حد اکثر ، یک تاکتیک بود ، چرا شما دولتی ها در حد یک راهبرد ، شب و روز از آن تعریف و تمجید می کنید ؟ !
کدخدا کجایی
محمدخ
Iran, Islamic Republic of
آقا نمیخاد سه تحریم یکی رو هم بگن بسه
شهروند
جناب معاون تا کی فقط حرف تحویل مردم میدید حداقل چند مورد از این 16تحریم را شفاف برای مردم توضیع بدید مردم اینقدر هم کم سواد نیستند
معاون پارلمانی دولت راستگویان مردم را چی فرض کرده ؟
از بس د...گفتند خودشون هم باورشان شده
لعنت بر دروغگو بشمار !
عباد
Iran, Islamic Republic of
اینها که کنتور ندارند هر دروغی را مباح میدانند !!! البته فقط احمدی نژاد دروغگو بود!!!! این آقایان از اسراییل و آمریکا مدال راستگویی گرفتند!!!!
چقدر مردم این مملکت به فلاکت افتاده اند که امثال اقای انصاری جزو مسئولین این نظام است .تااصول مدیریتی درست نشود وهر کس را که خواستند به عنوان مدیر که تا حال دربسیاری ازمارد چنین بوده است مدیر ویا وزیر میکنند باید این مردم تاوان ان را بدهند .
مجید
آقای انصاری با این نطق میخواست بگه من هم عضوی از دولت راستگویان هستم.
وقتی رئیس دولت راستگویان ذل میزنه تو چشم صدها دانشجو و میگه از سال 91 روز 16 آذر نداشتید و مراسمی نمیگرفتید دیگه از بقیه چه انتظاری میشه داشت؟؟؟!!!
ماشالله هزار ماشالله تمام اجزای دولت برازنده هم هستند.
رستی آقایان شما مردم را ... فرض میکنید منتظر برخورد قهرآمیز و شدید مردم هم هستید؟
انتخابات نزدیکه
عمار
Iran, Islamic Republic of
راست میگه تحریمهای فلج کننده را برداشتند وبجاش ویلچر وعصا دادند!!!!!!!!!!
میشه یکی از این بالندگان به مذاکرات بیاید وبگوید اینهمه هیاهو وهورا کشیدن برای برجام،این برجام تاکنون در زندگی مردم چه تاثیری داشته؟
خدا هدایتت کند هر جا کم می آورید دولت قبل را از ناسزا بی نصیب نمی گذارید