جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

انتقاد دانشجویان رهرو خط امام از ظریف

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 461089
دانشجویان رهرو خط امام طی بیانیه ای با به چالش کشیدن سیاست های دولت در عرصه بین المللی ظریف را مورد خطاب قرار دادند.
به گزارش  جهان به نقل از خط امام، دانشجویان رهرو خط امام طی بیانیه ای با به چالش کشیدن سیاست های دولت در عرصه بین المللی ظریف را مورد خطاب قرار دادند و از وی خواستند تا از دیپلماسی خنده دست بردارد و سیاستی جدید را در برابر تغییرات منطقه ای و بین المللی از خود به نمایش بگذارد.

جز دیپلماسی منفعلانه خنده چیزی از شما ندیدیم
 
دانشجویان رهرو خط امام طی بیانیه ای با به چالش کشیدن سیاست های دولت در عرصه بین المللی ظریف را مورد خطاب قرار دادند و از وی خواستند تا از دیپلماسی خنده دست بردارد و سیاستی جدید را در برابر تغییرات منطقه ای و بین المللی از خود به نمایش بگذارد.
 
متن بیانیه دانشجویان رهرو خط امام به شرح زیر می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم
 
وزیر محترم امور خاجه جمهوری اسلامی ایران
 
جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف
 
سلام علیکم
 
هرانسان آزاده اى که صفحات تاریخ رامرور مى کند وبه نام رجال سیاسى وتاریخى برمی خورد که حضورشان در یک عرصه تاریخى باعث عزت وافتخاراسلام وممالک اسلامى شده است ، بى اختیار اشک شوق می ریزد وآنها کة به هردلیلی نتوانستند از آن گذرتاریخى با صلابت واقتدار عبورکنند وبه نوعى باعث تضعیف سپاه اسلام شده اند آه جان سوزحسرت را برگلوى خشکیده تاریخ می آورند.
 
تاریخی کة مى توانست سیراب از وفادارى میثم تمار وابوذرها باشد ،زخم از پسرعاص ومرجانه می گرفت وبا گلوی خشکیده خود به این حرکت درمیان رجال ادامه مى داد ، گاه ابوموسى اشعری رخ مى نود وگاه شترسرخ موی طلحة وزبیر.
 
آنها تنها نام خود را درمیان صفحات تاریخ براى مابه یادگارنگذاشته اند،بلکه به ما یادآورى مى کنند اگر لحظه اى فقط لحظه ای بة رنج هاى آن نبى مکرم که فرمودند:هیچ نبی در راة تبلیغ دین خود مانندمن رنج نکشیدند ،فکرکنیم و یا تمام صفحات زندگى پر رنج ودرد اما پرمسئولیت خاندان امیرالمومنین رامرورکنیم وبخاطر آوریم که تمام فرزندان آن بانوی تابناک اسلام هرگز در مصالح زمان باطاغوتان دین خود مصالحه نکردند وباشهادتشان آخرین خط بطلان رابرصورت طاغوت زمان خودکشیدند،
 
آقای ظریف
 
حال در این پیچ عظیم تاریخی جبهه کفر ، همچون مرده در حال احتضار دست به گریبان اسلام کرده ، به گونه ای که مثال آن را نه صدر اسلام، و نه کودتاى28مرداد،و نه حتی در جنگ تحمیلی ندیده ایم ، که تمام جبهه کفر و شرک ونفاق متحد و یکصدا همچون جنگ احزاب ، جلواسلام ناب صف آرایى نمودة است .
 
جناب وزیر :
 
حال که مستکبرین دنیا از پیاده سازی داکترین های انفرادی نا امید شده   و تمام غرب  وآل سعود به این میزان باخاندان على(ع)به عداوت پرداخته اند وهرچه داشتند رابه میدان کشیده اند،هم قدم شدن شما و دست دادنتان با شیطان موجبات تذبذب افکار دنیا نسبت به جبهه مقاومت نمی شود؟
 
آخر این چه دیپلماسی عزت مندانه ای است که سران بی کفایت آل سعود در حرم امن الهی، زائران بیت الله الحرام تکة تکه کنند و بیش از چهارصد  تن از زائران ایرانی خانه  خدارا به زیر خروارها خاک بکشانند و فقط لبخند دیپلماتیک از شما دیده شود؟
 
چه شد عزت پاسپورت ایرانی که وزیرتان را در این کشور راه ندادند تا در نهایت خودتان دست به دامن شاه کویت شدید؟
 
چه شد خون خواهی کشته شدگان فاجعه منا در مجامع بین المللی ؟این گونه قرار است مدبرانه از عزت و حیثیت ملت ایران دفاع کنید؟
 
کم کاری رجال دول اسلامی و دیپلماسی منفعلانه شما در منطقه کار را به جایی رسانده که ترکیه که سالها آرزوی اروپایی شدن رابه دل کشیده است و هنوز مقبول دل اربابان خود قرارنگرفته ودرتمام این سال ها درشرایط حساس منطقه ،ازآب کره گرفته است،همانند سگی هار برای انقلاب اسلامی و هم پیمانانش پارس می کند  وخود را محق تعرض به خاک سوریه وعراق می داند و باز هم از شما جز خنده چیزی نمی بینیم.
 
بله
 
آقای ظریف امروزهمان لحظه تاریخی است که تمام بغض جاهلیت در یک سو وتمام رنج وتلاش آل علی برای اهتزاز پرچم توحید درسوی دیگر رخ مى نماید شاید باورش برای کسانی که هنوز ترس ازگزینه هاى روى میز دارند سخت ودشوارباشد،اماهرچه که درپوستین این گوساله سامرى پر شده همین بوده است،فقط چندضربه شمشیر تاافتادن خیمه کفر باقی مانده است.
 
اگرنقاب تزویر،غاصبین حرمین دریمن وشاخ جهالت تکفیرى درعراقین شکسته شود،وایران اسلامى مذبذب جلوه نگردد.دیری نیست که عمود محکم حضرت ولی عصر را در قدس شریف بکوبیم.
 
ان شاءالله
 
و این مسجل نمی شود جز با دیپلماسی انقلابی ...
 
جناب ظریف تمام ادبیات این نامه برخواسته از گفتمان صریح رهبر کبیر انقلاب امام روح الله است...
 
باشد که ادامه دهنده راهش باشیم....
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
دانشجویان رهرو خط امام(ره)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *