پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱

ترس دشمن از اسلام ناب محمدی

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 460871
یکی از یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: دشمن امروز از اسلام ناب محمدی وحشت دارد و رعشه بر اندامش می‌افتد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسن حسن‌نیا امشب در پنجمین یادواره 26 شهید افلاکی جاده ذوات که در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) روستای خرمنه‌علیا برگزار شد، با بیان اینکه شهدا بهترین درجات را نزد خداوند متعال دارند، اظهار کرد: ما مدیون خون پاک شهیدان هستیم و نباید کاری کنیم که شرمنده آنان و خانواده معظم شهدا ‏باشیم.‏
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا در حقیقت بازگویی گوشه‌ای از ناگفته‌های جوانان و شهدای ایران اسلامی است، افزود: شهدا نماد کامل عشق و ایثار بودند و برگزاری یادواره‌های شهدا دا‌رالشفای همه ما است.
 
این یادگار هشت سال دفاع مقدس شهدا را مستجاب‌الدعوه خواند و تصریح کرد: شهدا درس از عاشورا و امام حسین(ع) گرفتند چرا که آنان اسلام و نظام را بر خانواده‌های خود ترجیح دادند و با بصیرت در میدان‌های جنگ قدم نهادند.
 
وی با اشاره به رشادت‌های شهدا یادآور شد: جوانان و شهدای ما خوراک کوسه‌ماهی‌های اروند‌رود شدند تا ما امروز خوراک دشمن نشویم.
 
حسن‌نیا به غافل نشدن از یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: اگر شهدا در میدان‌های جنگ افتادند و خاکی شدند و سرانجام به شهادت رسیدند برای این بود که ما امروز پیش دشمنان‌مان ذلیل نشویم.
 
وی به برکت و عظمت خون شهدا اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی عزت، سربلندی و عظمت در زمینه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... را مدیون جان جوانانی است که با آگاهی کامل پای در عرصه‌های نبرد گذاشتند.
 
این رزمنده جبهه‌‌های حق علیه باطل در ادامه با بیان ناگفته‌هایی از شهدا و جنگ، ولایت‌پذیری را دلیل اصلی مقاومت و استقامت جوانان ما در برابر دشمنان عنوان کرد و یادآور شد: اگر شهدا در روزهای جنگ و نبرد با دشمنان به شناسنامه‌های خود دست می‌بردند تا بتوانند در میدان دفاع حاضر شوند به‌این دلیل بود که ما امروز شناسنامه‌دار نشویم و هویت ما حفظ شود.
 
وی ادامه داد: اگر چه در دوران هشت‌ سال دفاع مقدس جوانان ما بدون سلاح و ابزار جنگی به موفقیت دست یافتند امروز به برکت خون‌های همان شهدا موشک‌های مختلف و قاره‌پیماها توسط جوانان ما تولید می‌شود.
 
حسن‌نیا با تاکید بر اینکه دشمن امروز از علم صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای و از جمهوری اسلامی ناب محمدی وحشت دارد و رعشه بر اندامش می‌افتد، بیان کرد: هشت‌ سال جنگ یعنی هشت‌ سال مصیبت و بدبختی، روزهایی که روسری سیاه بر سر همسر شهدا بود و فرزندان هشت سال چشم‌انتظار بازگشت پدر بودند و ما باید قدردان این مشقت‌ها باشیم.
 
وی با اشاره به رشادت‌های شهدای غواص خاطر‌نشان کرد: این شهدا نیز رنگین‌کمانی از عشق و ایثار بودند که براساس خصایصی مانند غیرت، ولایت‌پذیری، اطاعت و صبوری (برگرفته از کلمه غواص) با دست‌های بسته رفتند تا دستان ما باز باشد.
 
حسن‌نیا در پایان با تاکید بر تاسی‌پذیری از زنانی که فدای اسلام شدند، گفت: حضرت خدیجه، زینب کبری و حضرت زهرا (س) بانوانی بودن که فدای ولایت شدند تا اسلام حفظ بماند و امروز ضرورت دارد تا زنان کشور ما نیز از آنان الگو گرفته و این نعمت بزرگ انقلاب را در برابر آفت‌ها و گزندهای دشمنان حفظ کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

با کسب تقوای الهی، کسب مورد نیازترین تخصص و مهارت های مورد نیاز دنیای اسلام، توجه دقیق به انگشت اشاره رهبری بدون اندکی چشم بر هم گذاشتن، حفظ ولایتمداری، و حضور در سخت ترین میدان های مبارزه برای اسلام که دیگران راغب به حضور نیستند، ان شاء الله می توانیم رضایت حضرت رسول الله صل الله علیه و آله و سلم را کسب کنیم که رضایت خدا، در رضایت رسول خدا است.