دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۳

ورود خبرنگار به این دانشگاه ممنوع است

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 460477
صادق زیباکلام و فائزه هاشمی‌رفسنجانی در یک برنامه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد پردیس سخنرانی کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و با حضور فائزه هاشمی‌رفسنجانی، صادق زیبا‌کلام، فرح حبیب رئیس دانشگاه آزاد پردیس و جمع زیادی از دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
 
بنا بر این گزارش، این مراسم با سخنرانی فرح حبیب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و خیرمقدم‌گویی به حضار و تبریک روز دانشجو آغاز شد و سپس صادق زیباکلام به سخنرانی پرداخت.
 
در پایان مراسم نیز فائزه هاشمی‌رفسنجانی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد پردیس است، ضمن تبریک روز دانشجو، برای دانشجویان سخنانی ایراد کرد.
 
در پایان این مراسم، از دانشجویان رشته حقوق و دیگر دانشجویان برتر دانشگاه پردیس با اهدای هدایایی تقدیر شد.
 
این مراسم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و فضای امنیتی حاکم بر برنامه، خود شبهه‌هایی را به اصل برگزاری این مراسم وارد می‌کرد.
 
خبرنگار خبرگزاری ‌فارس در شرق استان تهران برای پوشش برنامه به این دانشگاه مراجعه کرد؛ ولی با نیروهای حراست دانشگاه مواجه شد که پس از استعلام‌های متفاوت، خبرنگار را از دانشگاه بیرون کردند و از ورود وی جلوگیری به عمل ‌آوردند.
 
برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور دو فرد شناخته‌شده در کشور، به طور معمول باید پوشش خبری خوبی داشته باشد؛ حال سخن اینجاست که هراس مسئولان این دانشگاه از ورود خبرنگاران و انعکاس سخنان انجام‌شده در چیست و آیا ورود دانشجویان با کارت دانشجویی و ممنوع کردن عکس‌برداری و فیلم‌برداری از این مراسم نیز قابل توجه بود.
 
ورود دانشجویان به مراسم با ارائه کارت دانشجویی امکان‌پذیر بود و پیگیری‌ها حاکی است در این مراسم، صحبت‌هایی در زمینه دانشجویان ستاره‌دار، دولت احمدی‌نژاد، مشکلات مالی کشور و ... انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ورود خبر نگار سیمای .. قطعا ممنوع است ...
اگه همین خبرنگارهای صدا و سیما نباشن که کسی اسم شماها رو هم یاد نمیگیره و به زباله دان تاریخ ملحق میشوید.
ای کاش اخبار این دانشگاه کذایی و بقیه نوچه ها را مدتی از رسانه های معتبر حذف کنند تا ببینند چجوری به غلط کردن میفتن
لابد فکر کردن با چند تا سایت زپرتی معروف شدن
Romania
یعنی انفعال تا کی ما یا انقلابی هستیم یا ...