شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 460222
تیم فوتسال تاسیسات دریایی با برتری مقابل حفاری موقتا به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 5 دیدار از ساعت 16 آغاز شد که تیم فوتسال تاسیسات دریایی توانست با نتیجه 4 بر 2 مقابل حفاری به برتری برسد و با 42 امتیاز به صدر جدول بازگردد البته این در حالی است که تیم دبیری تبریز دیدارش مقابل فرش‌آرا از ساعت 17 آغاز شده است.
 
همچنین تیم فوتسال مس سنگون با نتیجه 4 بر 1 مقابل شهروند ساری به پیروزی رسید. شاگردان علی افضل نیز 42 امتیازی شد اما به علت تفاضل گل پایین‌تر در رده دوم قرار گرفت.
 
در دیگر دیدار آذرخش بندرعباس باز هم توانست پیروزی خوبی را به دست آورد و در این هفته مقابل منصوری 3 امتیاز را از آن خود کرد. این تیم در هفته گذشته پیروزی بزرگی مقابل مس سنگون به دست آورده بود.
 
آذرخش با این پیروزی در نیمه جدول قرار گرفت و به رده هفتم صعود کرد.
 
همچنین دیدار تیم‌های یاسین پیشرو و گیتی‌پسند با حواشی روبرو بود از جمله اینکه پس از به ثمر رسیدن گل پنجم اصفهانی‌ها کادر فنی و بازیکنان یاسین‌پیشرو به داور مسابقه معترض شدند که داور برای دقایقی بازی را متوقف کرد و مهدی غیاثی سرمربی یاسین‌پیشرو را هم اخراج کرد.
 
همچنین پس از پایان این دیدار درگیری بین بازیکنان یاسین پیشرو و مسئولان برگزاری بازی پیش آمد.
 
 
 
*نتایج مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:
 
مس سنگون 4- شهروند ساری یک
 
تاسیسات دریایی 4- حفاری اهواز 2
 
منصوری قرچک یک- آذرخش بندرعباس 2
 
یاسین‌پیشرو 5- گیتی‌پسند 6
 
میثاق یک- مقاومت 2
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *