جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۴

"بالاتر از اردوغان‌هم نتوانست‌ایران راتهدیدکند"

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 460185
نوبخت گفت: اردوغان اگر ادعای تهدید و هشدار علیه ایران را مطرح کرده، بداند که وزیر خارجه ایران به بالاتر از وی گفت که هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند. بالاتر از اینها هم نتوانستند ما را تهدید کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری تسنیم و در واکنش به سخنان اخیر رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه درباره گفت‌وگوی تلفنی خود با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، گفت: اظهارات آقای اردوغان درباره ایران هم نادرست و هم سؤال برانگیز است؛ این تماس تلفنی مربوط به مردادماه بود و آقای اردوغان در خلال صحبت‌هایی که داشت، گفت که یک رسانه ایرانی مطلبی درباره او و خانواده‌اش زده که جناب رئیس‌جمهور هم گفتند در ایران آزادی بیان است و اصلاً بحث تهدید نبود.

وی افزود: اردوغان اگر ادعای تهدید و هشدار علیه ایران را مطرح کرده، بداند که وزیر خارجه ایران به بالاتر از وی گفت که هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند. بالاتر از اینها هم نتوانستند ما را تهدید کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: مشاوران آقای اردوغان اطلاعات درست به او بدهند و ترکیه را با همسایگانش درگیر نکنند. آنها معضلات زیادی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم العن و اهلك آل عثماني و آل سعود جميعاً الي يوم القيامه
Iran, Islamic Republic of
چه عجب
یه بخارایی در اومد
ای ول داره
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
این اندک بخار مال برفیه که اومده و شیشه ها هم کمی بخار کرده ! و اگر کمی دقت کنید کلا چیز خاصی نگفته ! آقای محسن رضائی پاسخ هوشمندانه تری دادند
United States
گل گفتی جوون ،شیر مادر حلالت باد .