شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

جشنواره ای در تکریم جان باختگان منا

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 460158
مجتبی امینی دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» از ارسال بیش از ۷۰۰ فیلم به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
به گزارش جهان، مجتبی امینی دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» درباره آثار رسیده به این دوره از جشنواره به مهر گفت: از زمان اعلام فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» تاکنون بیش از ۷۰۰ فیلم در بخش های «ملی»، «نسل نو»، «مستند»، «فیلمنامه» و «عروج از منا» به این جشنواره ارسال شده است.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «سما» با اشاره به بخش ویژه «عروج از منا» که در این دوره از جشنواره درنظر گرفته شده است، بیان کرد: به دنبال اتفاق ناگواری که در «منا» رخ داد و همچنین با توجه به فرمایش های مقام معظم انقلاب در راستای همدردی با هموطنان که در این فاجعه مصیب دیده اند، تصمیم گرفتیم بخش ویژه ای با عنوان «عروج از منا» به جشنواره فیلم «سماء» اضافه کنیم.

وی ادامه داد: آثار در بخش «عروج از منا» در دو قالب مستند و فیلمنامه ارائه شده اند.

امینی با اشاره به جوایز دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» گفت: ۲۰ پرستوی زرین و ۲۰ دیپلم افتخار جوایز این دوره از جشنواره خواهد بود و قرار است مانند سال گذشته ۴ عضور هیات انتخاب آثار را مورد بررسی قرار دهند.

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» در پایان صحبت های خود با اشاره به مهلت ارسال آثار گفت: علاقمندان به حضور در این جشنواره سینمایی می توانند آثار خود را تا پایان آذرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ فروردین ماه سال آینده با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی در تهران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *