چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۶

بازداشت متهمین بیمارستان اشرفی

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۸
کد مطلب: 459790
معاون دادستان شهرستان خمینی‌شهر گفت: دستور بازداشت متخلفین بیمارستان اشرفی پس حضور متهمین و تفهیم اتهام و اخذ اظهارات اولیه دکتر و پرستار مسئول در این پرونده تخلف بیمارستان اشرفی صادر شد.
به گزارش جهان، یوسف کریمی امروز در گفت‌وگو با فارس در خمینی‌شهر با اشاره به اینکه متخلفان بیمارستان اشرفی در موضوع مداوای کودک 5 ساله، برای تکمیل پرونده و تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضائی بازداشت شدند، گفت: صبح امروز پس از احضار شاکی و اخذ اظهارات مادر و کودک 5 ساله در معاونت دادستانی شهرستان دستور احضار متهمین پرونده بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر صادر شد.
 
وی با بیان اینکه این افراد برای تکمیل تحقیقات روانه بازداشتگاه نیروی انتظامی شدند، بیان داشت: مراجع قضائی شهرستان با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد.
 
معاون دادستان شهرستان خمینی‌شهر از رسانه‌های گروهی خواست تا زمان اعلام نهائی حکم و تشکیل دادگاه از هرگونه اظهارنظر متفرقه خودداری کنند.
 
وی با بیان اینکه بعضی به بهره‌برداری، جریان‌سازی و تخریب علیه این پرونده اقدام کرده‌اند، گفت: در آینده نزدیک اخبار تکمیلی از تحقیقات و نتیجه نهائی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.  
 
به گزارش فارس طبق اطلاعات کسب‌شده از یک منبع آگاه تحقیقات تکمیلی برای علت‌یابی و هدف از جریان‌سازی تخریبی به وجود آمده در فضای مجازی در خصوص موضوع پرونده بیمارستان اشرفی آغاز شده است و در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی به مسئولان ذی‌صلاح جهت تصمیم‌گیری ارائه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نمی دانم مردم ما تا کی می‌خواهند این روند غیر اخلاقی را ادامه بدهند که هر چیزی که خواندند باور کنند به آن اضافه کنند و منتشرش کنند؟ چه اجباری داریم درمورد هرچیزی نظر بدهیم. ۸۰ تا ۹۰ درصد نظرهای مان بر اساس ظن و گمان است و حکم تهمت و غیبت را دارد..مگر خداوند ما را از غیبت منع نفرموده است؟ چرا هر خبری را می‌خوانیم باور می‌کنیم و به خودمان اجازه می‌دهیم درموردش اظهار نظر کنیم؟
وزیر بهداشت حقوق اینارو چند برابر کرده هار شدن اونموقع به جای اینکه برن با این افراد برخورد کنن دنبال هدف از جریان سازی هستند مثل همیشه اصلی رو ول کردن
زارع
مقصر اصلی این حادثه دولت است که بابالا بردن حقوق پزشکان اونا رو پررو کرده باید مدرک پزشکی این پزشک باطل شود
Iran, Islamic Republic of
از اين مسائل الي ماشاء الله در مملكت اتفاق مي افته. معلوم نيست چطور اين مادر توانسته اين موضوعو رسانه اي كنه؟!!! كاهش مسائل ريز و درشت همينطوري بررسي مي شد.
بیشتر پزشکان فکر میکنند از دماغ فیل افتادند و غرور سرتاسر وجودشون رو گرفته به خصوص جاهای محروم.کافیه یه سری به پزشکان استان چهارمحال و بختیاری یا یاسوج بزنید.برخورد بعضی پزشکان با بیماران مثل برده و کلفت است.
محسن
احتمالا ممنوع التصویر میشن!