يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۳
رييس كميته ترافيك شورای اسلامی شهر تهران تأكيد كرد:

لزوم احيای سرويس ادارات

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 459759
رييس كميته حمل و نقل و ترافيك شوراي اسلامي شهر تهران با تأكيد بر لزوم احيای سرويس اياب و ذهاب ادارات، گفت: اقدام دولت قبل در حذف سرويس ادارات به بهانه كمبود بودجه، اقدامي غير كارشناسانه بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن سرخو با بیان این که شركت واحد اتوبوسراني از سوي شوراي شهر مأمور شده تا بررسي‌هاي لازم را در خصوص احیای سرویس ادرات به عمل آورده و پيشنهادات مورد نظر خود را به منظور از سرگيري فعاليت سرويس ادارات به شورا ارائه کندگفت:  با ارائه اين پيشنهادات، شوراي شهر اين موضوع را مورد بررسي قرار داده و به آن رسيدگي خواهد كرد، چرا كه اعتقاد داريم اقدام دولت قبل در حذف سرويس ادارات به بهانه كمبود بودجه، اقدامي غير كارشناسانه بود.
 
وي با اشاره به اين كه اقدام غير كارشناسي دولت سابق در لغو سرويس ادارات باعث شد تا مسائل و مشكلاتی نظير تشديد ترافيك و افزايش آلودگي هوا گريبانگير شهر تهران و شهروندان آن شود، اظهار كرد: متأسفانه به دليل تصميمات غير علمي، معضلات فراواني گريبان پايتخت را گرفته و قصد رها كردن آن را نيز ندارد.
 
سرخو با بيان اين كه در دولت دهم به بهانه كسري بودجه، بساط سرويس ادارات را بر چيدند، تصريح كرد: اين اقدام، هزينه هنگفتي را هم به بخش بهداشت و سلامت و هم به بخش زيرساخت هاي شهري تحميل كرد كه قطعاً غير قابل جبران است.
 
رييس كميته حمل و نقل و ترافيك شوراي اسلامي شهر تهران در پايان، با طرح اين پرسش كه توقف فعاليت يك دستگاه اتوبوس سرويس ادارات از لحاظ اقتصادي و اجتماعي مطلوب تر است يا رها كردن 20 دستگاه خودروي شخصي در سطح شهر، خاطرنشان كرد: حضور كاركنان ادارات در سرويس، باعث نزديكی آنها به يكديگر و موجب همدلي بين آنها مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منیر
واقعاً کار درستی است. سرویس ادارات باید هر چه زودتر مجدداً برقرار شود و حتی کلیه سازمان و شرکت های دارای بیش از 20 الی 30 نفر هم باید ملزم به برقراری سرویس ایاب و ذهاب برای کارکنان خود شوند.
امیدوارم هر چه زودتر این اقدام عملی شود و از شر ترافیک های دایمی شهر رها شویم.
Germany
عجب استدلال آبکی و غلطی ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مهمان
Germany
حرف شما ابکی و غلطه دوست عزیز